معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد قزوین گفت: اقشار مختلف مردم استان با مشارکت در شور عاطفه ها که با شعار "با هم مشق محبت بنویسیم" برگزار شد، ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.
کد خبر: ۱۰۰۰۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴ 10 October 2021

فرزاد فرهادی روز یکشنبه در نشست شورای مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین اظهار داشت: هر ساله با نزدیک شدن فصل درس و مدرسه، جشن عاطفه ها برای کمک هرچه بیشتر به دانش آموزان نیازمند اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه طی چند سال گذشته با توجه به مصادف بودن ایام بازگشایی مدارس با ماه محرم و صفر، جشن عاطفه ها با عنوان "شور عاطفه ها" برگزار شده است، ادامه داد: برپایی این برنامه فرهنگی و اجتماعی موجب شده تا اقشار مختلف مردم با حضور و مشارکت خود، انفاق و نیکوکاری را در عرصه مهم تحصیل دانش آموزان بسط دهند.

فرهادی با اشاره به نقش کمک های مردمی در ادامه تحصیل دانش آموزان نیازمند، افزود: کمبود وعده های غذایی را می توان با غذاهای کمکی جبران کرد ولی یک سال محرومیت از تحصیل برای دانش آموز، به راحتی جبران پذیر نیست از طرفی ممکن است آسیب هایی را نیز متوجه دانش آموز کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر فرصت تحصیل برای دانش آموزان محروم فراهم شود در واقع به قطع زنجیره فقر کمک کرده ایم چرا که تا زمانی که زنجیره فقر را قطع نکنیم نمی توانیم در رفع محرومیت نتیجه کارمان را پایدار بدانیم.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: همه باید تلاش کنیم از فرصت نیکوکاری به شایستگی استفاده کنیم چراکه این فرصت ها زودگذر هستند و عموم مردم نیکوکار علاوه بر مراجعه حضوری، می توانند از طریق کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* کمک های خود را اهداء کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار