دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: در کنار آموزش‌های پیشگری از اعتیاد ارائه آموزش مهارت زندگی برای دانش آموزان و دانشجویان ضرورت دارد تا بتوان به مقابله جدی با اعتیاد پرداخت.
کد خبر: ۱۰۰۰۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸ 11 October 2021

علی رحمانی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان البرز که پیش از ظهر امروز برگزار شد، گفت: آغاز سال تحصیلی جدید، ضرورت ارائه آموزش به دانش آموزان و دانشجویان در راستای پیشگیری از اعتیاد توسط دستگاه‌های مرتبط را افزایش می‌دهد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ادامه داد: در کنار آموزش‌های پیشگری از اعتیاد ارائه آموزش مهارت زندگی برای این اقشار نیز ضرورت دارد تا بتوان به مقابله جدی با اعتیاد پرداخت.

وی عنوان کرد: در راستای درمان معتادان مرکز درمان و نگهداری معتادان ماده 16 در شهرستان البرز راه اندازی شده که با پذیرش معتادان متجاهر و کارتن خواب‌ها در کاهش جرائم در این شهرتان تاثیرگذار خواهد بود.

رحمانی افزود: در راه اندازی این مرکز مسئولین شهرستان تلاش قابل توجهی داشتند و درحال حاضر نیز همکاری بیشتر با مسئول مرکز برای ارتقای سطح خدمات و پرداخت هزینه‌ها به صورت قانونی ضرورت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار