مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: این نهاد در نیمه نخست امسال به نیازمندان برای خرید، احداث و تعمیر ۳۷۷ واحد مسکونی کمک کرده است.
کد خبر: ۱۰۰۰۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳ 12 October 2021

مهرعلی حق گویان، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با بیان اینکه این نهاد در نیمه مساعدت کمیته امداد قزوین برای احداث و تعمیر ۳۷۷ واحد مسکونی مددجویاننخست امسال به نیازمندان برای خرید، احداث و تعمیر ۳۷۷ واحد مسکونی کمک کرده است. گفت: این اقدامات با ۱۲ میلیارد و ۸۰۴ میلیون ریال اعتبار انجام شده است که امیدواریم نتیجه آن کاهش دغدغه‌های مددجویان در حوزه مسکن باشد.

وی افزود: از ابتدای امسال کمیته امداد امام استان هشت مورد کمک به خرید مسکن، ۱۰۱ مورد کمک به احداث و تکمیل مسکن و ۲۶۸ مورد کمک برای تعمیر مسکن را انجام داده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی قزوین (ره) همچنین گفت: حوزه مسکن امسال به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین به حساب می‌آید و این نهاد پس از تجربه موفق اشتغال در سال گذشته تمرکز ویژه‌ای در حوزه مسکن خواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد استان اظهار داشت: امیدواریم تا پایان امسال با توجه به مساعدت خیران و همکاری دستگاه‌های ذیربط بتوانیم تعداد قابل توجهی مسکن برای نیازمندان مددجو احداث و یا تعمیر کنیم.

 
منبع: خبرگزاری صداوسیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار