فرماندار دیر:
فرماندار شهرستان دیر گفت: برای ساخت ۷ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستاهای شهرستان دیر ۱۴ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹ 27 September 2015
تابناک بوشهر: حمزه اعتماد صبح امروز در مراسم جشنواره فرهنگی ورزشی فجر امید روستاهای شهرستان دیر با بیان اینکه امسال توجه ویژه‌ای به روستاها و مناطق محروم شده اظهار داشت: روستاهای شهرستان دیر امسال اعتبارات ویژه‌ای از ردیف‌های مختلف برای عمران آنها دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دفع پسماند روستایی را از برنامه‌های مهم امسال دانست و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده امسال تمام روستاهای شهرستان دیر تحت پوشش دفع پسماند بهداشتی قرار می‌گیرند که در این رابطه ماشین‌الات و تجهیزات لازم فراهم شده است.

فرماندار شهرستان دیربا بیان اینکه روستاهای بالای 500 نفر جمعیت دارای زمین مینی فوتبال می‌شوند گفت: براین اساس 7 روستای شهرستان دیر دارای جمعیتی بالای 500 نفر جمعیت هستند که تا دهه فجر از زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال با تجهیزات کامل بهره‌مند می‌شوند.

اعتماد با بیان اینکه 7 زمین مینی فوتبال یاد شده در روستاهای بخش آبدان، بردخون و مرکزی قرار دارند بیان کرد: برای اجرای 7 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستاهای شهرستان دیر 14 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی به اجرای طرح‌های مینی فوتبال در شهرهای شهرستان دیر خبرداد و گفت: علاوه بر اجرای 7 زمین مینی فوتبال در روستاها 4 زمین ورزشی مینی فوتبال در سه شهر دیر، بردستان و آبدان با اعتبار 8 میلیارد ریال اجرا می‌شود.

فرماندار شهرستان دیر با اشاره به بهره‌مند  روستاهای شهرستان دیر از بوستان‌های رفاهی، تفریحی و ورزشی تصریح کرد: بوستان‌های تفریحی، رفاهی و ورزشی در روستاهای 400 نفر جمعیت به بالا اجرا می‌شود که دراین حوزه علاوه بر تجهیزات تفریحی زمین‌های والیبال، تنیس روی میز و بسکتبال با امکانات اولیه ساخته می‌شود.

اعتماد تاکید کرد: دولت تدبیر و امید تلاش می‌کند تا خدمات فرهنگی و ورزشی در دورترین مناطق محروم گسترش یابد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام افزود: ورزشکاران باید از شهدا درس اخلاق مداری بگیرند و در بازی های خود پهلوان بودن را ملاک قرار دهند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار