دبیر هیات کاراته استان قزوین گفت: علی اصغر آسیابری و لیلا برجعلی کاراته کاهای قزوینی در ترکیب تیم‌های ملی کاراته مردان و زنان در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ به میدان می‌روند.
کد خبر: ۱۰۱۵۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳ 13 December 2021

 

حمیدرضا داوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ در تمام رده‌های سنی در دو بخش کاتا و کومیته برگزار می شود.

وی اضافه کرد: کاراته کاهایی از سراسر جهان در این رقابت ها از ۲۷ آذر تا اول دی ماه در شهر آلماتی قزاقستان به روی تاتامی می روند و توانمندی ها و استعدادهای خود را مقابل حریفان به نمایش می گذارند.

داوری با اشاره به آمادگی کاراته کاهای استان برای درخشش در این رقابت ها، گفت: آخرین دوره مسابقات قهرمانی آسیا سال ۲۰۱۹ در تاشکند ازبکستان برگزار شد و نزدیک به ۴۰۰ ورزشکار از ۳۱ کشور با هم رقابت کردند.

وی اضافه کرد: کاراته کاهای استان بعد از شیوع کرونا به رغم تعطیلی سالن ها و باشگاه های ورزشی با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی در اردوهای تمرینی تیم ملی حضور یافته و آمادگی خود را برای درخشش در رقابت های فراملی حفظ کرده اند که امیدواریم شاهد افتخارآفرینی آنها در این رقابت ها باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار