جانشین ستاد کرونا استان قزوین گفت: در ۲۴ ساعت گذشته شاهد فوت ۲ نفر از هم استانی‌ها به دلیل ابتلاء به ویروس منحوس کرونا بوده ایم.
کد خبر: ۱۰۱۶۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴ 18 December 2021

 

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در قزوین اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شاهد فوت ۲ نفر از هم استانی‌ها به دلیل ابتلاء به ویروس منحوس کرونا بوده‌ایم.

وی گفت: با بستری شدن ۴۶ بیمار جدید، تعداد بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان‌های استان بستری هستند به ۱۷۸ بیمار رسیده که این رقم نسبت به روزهای گذشته افزایش داشته است و ۱۸ نفر از این افراد شرایط خوبی نداشته و بدحال هستند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان قزوین عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ نفر در استان قزوین به طور قطع به این ویروس آلوده شده‌اند و نسبت به روزهای گذشته شاهد کاهش تعداد ابتلاء هستیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اضافه کرد: با لطف خدا و تلاش کادر درمان ۲۰ نفر از مبتلایان نیز طی این مدت روند بهبود را طی کرده و از بیمارستان ترخیص شده‌اند ولی آمار ترخیصی نسبت به روزهای گذشته کاهش داشته است.

حبیبی عنوان کرد: از ابتدای شیوع این ویروس در استان قزوین تا به امروز ۴۴ هزار و ۹۰۴ نفر در استان قزوین بر اثر ابتلاء به این ویروس در بیمارستان بستری شده‌اند که متأسفانه ۲ هزار و ۶۶۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

وی گفت: امیدواریم با واکسیناسیون همگانی و رعایت جدی پروتکل‌ها توسط شهروندان قزوین بتوانیم شاهد این باشیم که نرخ بیماری و مرگ و میر بر اثر ابتلاء به کرونا را مهار کنیم.

این مسئول در پایان یادآور شد: تا این لحظه بیش از ۹۰ درصد افراد زیر ۱۸ سال در استان قزوین نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و ۸۰ درصد از افراد بالای ۱۲ سال استان قزوین هر دو دز واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار