آقای نماینده ! برای نور چشمی های جنابعالی در شرکت های فعال منطقه کار هست ولی برای جوانانی که سالهاست در لیست انتظار کار یابی ها گوش به زنگ هستند تا شاید در شرکت های فعال به کار گیری شوند کار نیست! پس تکلیف آن همه شعار که در دوران انتخابات به مردم بخصوص جوانان در حوزه انتخابیه دادی چه شد که امروز شانه های شما نردبان افراد غیر هست ولی جوانان منطقه خیر !
کد خبر: ۱۰۲۳۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳ 22 January 2022

تابناک ایلام :: «متاسفانه حرف و حدیث های زیادی به وجود میاد من صادقانه بگم من ماموریتی دارم  فشار بیاورم به مجموعه های بالا دستی که این پروژه ها را اداره می کنند  تا بروند به سمت استفاده از نیروهای بومی»

این تنها بخش کوتاهی از صحبت های بهزاد علیزاده نماینده حوزه انتخابیه جنوب در مجلس شورای اسلامی است که گویا در بین اعضای شورای شهر دهلران صحبت کرده است صحبت های امیدوارکننده و بسیار قشنگ ! درست مثل شعار های کوران تبلیغات انتخابات که با مظلوم نمایی تلاش کرد افکار عمومی را  با خود همراه کند و تا حدودی نیز موفق شد .

اما آقای نماینده ! صحبت های شما در بین اعضای شورای شهر دهلران برای فرار رو به جلو از اقدامات و لابی های است که از بدو ورود به مجلس تا کنون چه خود شما، و چه نزدیکان شما دنبال کرده اند و این را می توان از سفارش وجذب افراد در شرکت های فعال دهلران فهمید !

آقای علیزاده ! اینکه شما عنوان می کنید متاسفانه حرف و حدیث های زیادی به وجود میاد ، نه تنها ذره ای از دخالت شما وافراد منتصب به شما در معرفی افراد به شرکت کم نخواهد کرد بلکه شما در افکار عمومی متهم به لابی و معرفی افراد و حتی گرفتن پیمان های میلیاردی برای لیدرهای انتخاباتی هستید پس منت بر سر افکار عمومی نگذارید !

آقای نماینده ! انتخاب شما از سوی مردم به عنوان وکیل خود در مجلس شورای اسلامی یکی از ماموریت های طلایی است که مردم به شما داده اند، ولی گویا ماموریت شما لابی و معرفی افراد در منصب های مدیریتی و حتی کارگری است و این را می توان از نشست  و برخواست های شما با حلقه لیدر های انتخاباتی در منطقه و حتی افراد خارج از منطقه فهمید !

آقای علیزاده ! نشست های شما با مدیران شرکت ها زمانی دارای شیرینی و حلاوت است که برای عامه مردم باشد ، نه نور چشمی ها یا نزدیکان شما که شبانه روز درب شرکت های فعال منطقه پرسه می زنند و شرکت های منطقه هم تنها شانس بکار گیری افراد را منوط به معرفی نامه از دفتر شما و یا جنابعالی کرده است پس این همه مظلوم نمایی و منت برای چیست ،برای کیست ؟!

آقای نماینده ! برای نور چشمی های جنابعالی در شرکت های فعال منطقه کار هست ولی برای جوانانی که سالهاست در لیست انتظار کاریابی ها گوش به زنگ هستند تا شاید در شرکت های فعال به کار گیری شوند کار نیست! پس تکلیف آن همه شعار که در دوران انتخابات به مردم بخصوص جوانان حوزه انتخابیه دادی چه شده است که امروز شانه های شما نردبان افراد غیر هست ولی جوانان منطقه خیر !

آقای علیزاده ! در صحبت های شما تناقض به فراوانی یافت می شود و امروز شما یکی از ساکتین مجلس هستید که از فرصت نمایندگی که مردم در اختیار شما گذاشتند تنها برای لابی افراد در سطح وزارت خانه ها وشرکت ها تلاش می کنید و در اموری نیز به برخی مشکلات منطقه نیز رسیدگی می کنید آقای علیزاده به عمل کار بر آید نه شعار مظلوم نمایی، حال ما مانده ایم قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس آقای علیزاده را  ؟! /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار