سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک به دلیل آماده نبودن زیرساخت‌ها و عدم أخذ مجوزهای لازم در میدان میوه و تره‌بار، از افتتاح این پروژه خودداری و روبان آن را قیچی نکرد.
کد خبر: ۱۰۲۸۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲ 16 February 2022

حامد فتوحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: با توجه به درخواستِ افتتاح پروژه میدان میوه و تره‌بار از مدت‌ها قبل، پس از حضور و خدمت بنده در شهرستان آبیک باز هم این موضوع مطرح شد که امروز به همراه امام جمعه شهرستان آبیک و دیگر مسئولان برای افتتاح بر سر پروژه حضور یافتیم.

وی افزود: بازدیدی از پروژه میدان میوه و تره‌بار انجام شد که اشکالاتی بر این پروژه وارد بود و می‌توان به عدم انشعابات آب، گاز و برق و اختلافاتی بین برخی دستگاه‌ها برای فراهم کردن زیرساخت‌ها اشاره کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک ادامه داد: مسیر میدان میوه و تره‌بار از خیابان ورودی تا میدان آسفالت نشده بود و تیغه ای هم کشیده نشده بود که دستگاه‌های مذکور باید نسبت به آسفالت این مسیر و ... اقدام کنند.

فتوحی اضافه کرد: شنبه ۳۰ بهمن جلسه‌ای در فرمانداری شهرستان آبیک برگزار و با حضور دستگاه‌های خدمات‌رسانی، موانع و مشکلات موجود در میدان میوه و تره‌بار بررسی می‌شود تا در بازه زمانی مشخص اقدامات لازم صورت گیرد و سپس نسبت به افتتاح آن تصمیم أخذ می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل نبود زیرساخت‌های لازم رفاهی و خدماتی و أخذ مجوزهای لازم، از افتتاح میدان میوه و تره‌بار خودداری کردم تا مشکلات حل شود و مردم بعد از افتتاح، به زحمت نیفتند و با مشکل مواجه نشوند.

گفتنی است؛ پروژه میدان میوه و تره‌بار شهر آبیک در زمینی به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع تعریف شده و دارای ۴۰ حجره شامل ۳۱ حجره در داخل و ۹ حجره در بیرون است که در اردیبهشت ماه سال ۹۸ کلنگ آن به زمین شده شده و با افتتاح این پروژه و بهره برداری از آن ضمن ایجاد اشتغال، دسترسی آسان شهروندان به میوه و تره‌بار در مرکز شهرستان آبیک فراهم می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار