رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین از برگزاری مسابقه کتابخوانی "کوثر" قرآن همزمان با ماه رمضان برای اصحاب رسانه استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۷۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸ 05 April 2022

به گزارش تابناک قزوین، محمد کشاورز با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی برای اصحاب رسانه گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن، یک دوره مسابقه کتابخوانی مفاهیم قرآن کریم وی‍‍ژه اصحاب رسانه، فرزندان و خانواده‌های آن‌ها از سوره‌های کوثر و قدر برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین ادامه داد: این مسابقه شامل ۱۰ سؤال است که از متن تفسیر، طرح شده است.

وی عنوان کرد: تفسیر سوره‌های کوثر و قدر در قالب پی دی اف (PDF) در سایت سازمان بسیج رسانه به آدرس http://basijmedia.ir  و در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و علاقه مندان می‌توانند تا تاریخ ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۱ نسبت به شرکت در مسابقه اقدام کنند.

این مسئول ادامه داد: شرکت کنندگان می‌توانند پاسخ نامه را به صورت حضوری به آدرس قزوین، شهرک کوثر، خیابان اندیشه، نبش خیابان ابوذر جنوبی، پلاک ۹ یا شماره مجازی (واتساپ) ۰۹۱۰۰۹۱۳۹۵۰ ارسال کنند، همچنین امکان ارسال شماره گزینه‌های صحیح به صورت یک عدد ۱۰ رقمی از چپ به راست به همراه مشخصات شامل (نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، تاریخ تولد، شماره تماس، نام رسانه و آدرس) به سامانه پیامکی ۶۶۰۰۰۲۸۸۳۹ وجود دارد.

وی یادآور شد: هر سال به مناسبت‌های مختلف به طور میانگین دو بر مسابقه کتابخوانی برگزار می‌شود که مسابقه سوره قلم، وصیت نامه سردار سلیمانی و مسابقاتی با محوریت عفاف و حجاب و شهید مطهری از جمله آن‌ها هستند.

کشاورز گفت: مسابقات کتابخوانی با استقبال بالای اصحاب رسانه همراه است و همین امر ما را برای برگزاری مسابقات بیشتر تشویق می‌کند و این امر با توجه به اهمیت کتابخوانی انجام می‌شود تا اصحاب رسانه پیش‌قراولان حوزه کتابخوانی باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار