استاندار قزوین گفت: با توجه به اینکه دستگاه‌های مختلف در حوزه مسکن محرومان فعالیت می‌کنند باید با تشکیل یک کمیته برای هم افزایی و هماهنگی جهت پیشبرد امور این بخش اقدام شود.
کد خبر: ۱۰۳۹۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹ 16 April 2022

به گزارش تابناک قزوین، محمد مهدی اعلایی روز شنبه در دیدار مدیر کل و سایر مسوولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین با تبریک دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام و قدردانی از زحمات بنیاد در راستای خدمت رسانی به اقشار محروم و روستاهای کم برخوردار استان، افزود: مساله هم افزایی اعتبارات دهیاری ها با بنیاد باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و دفتر روستایی استانداری با بنیاد مسکن استان در این زمینه تفاهم همکاری داشته باشند و هزینه دهیاری ها برای توسعه روستاها به کار گرفته شود.

استاندار قزوین گفت: در حوزه مسکن روستایی باید یک همگرایی بین دستگاه ها ایجاد شود چون دستگاه های مختلف از قبیل کمیته امداد، بهزیستی، ستاد فرمان امام و بنیاد علوی در این حوزه کار می کنند و همه این موارد باعث شده تا شان و جایگاه حساب ۱۰۰ امام(ره) که از یادگاری های ایشان در اوایل انقلاب است کمرنگ شود.

اعلایی اظهار داشت: در حوزه بهره گیری از ظرفیت خیران جهت احداث مسکن محرومان نیز باید تمرکز کنیم و برنامه ریزی داشته باشیم چون خیران زیادی علاقه مند برای فعالیت در این حوزه هستند.

استاندار قزوین افزود: در حوزه مسکن محرومان باید نگاه درآمد و مسکن داشته باشیم تا این قشر در محل مورد نظر،اسکان یافته و کار و درآمد نیز داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار