مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: ۶۰ هزار جلد سند روستایی در استان با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک صادر شده که هشت هزار مورد آن در روستاهای زیر ۲۵ خانوار بوده است.
کد خبر: ۱۰۳۹۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸ 16 April 2022

به گزارش تابناک قزوین، اصغر گونجی روز شنبه در دیدار با استاندار قزوین به مناسبت سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ امام و سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، افزود: کار بنیاد به چند دسته تقسیم می شود که مهمترین آنها در بخش عمران و اجرای طرح هادی خلاصه می شود.
وی گفت: ۸۴۴ روستا در سطح استان قزوین داریم که ۶۹۰ روستای استان بالای ۲۰ خانوار می باشد که به طور کامل طرح هادی آنها انجام شده است.
گونجی گفت: اجرای طرح هادی در ۶۰ روستای زیر ۲۰ خانوار نیز انجام شده و در مجموع طرح هادی ۷۵۰ روستای استان قزوین به پایان رسیده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به صدور ۶۰ هزار جلد سند روستایی در سطح این استان، گفت: ۶۰ درصد روستاهای استان قزوین دارای سند هستند و اگر اراضی موقوفه را کنار بگذاریم ۸۰ درصد روستاها دارای سند می باشند.
وی با اشاره به توزیع قیر رایگان در روستاها، افزود: یک میلیون و ۷۵۰ متر مربع آسفالت از محل قیر رایگان در روستاهای استان قزوین اجرا شده و اجرای آسفالت در ۱۷۵ روستا از محل قیر رایگان و اعتبارات مشارکتی با دهیاری ها در دستور کار است.
گونجی اضافه کرد: نوسازی ۹۴ هزار واحد مسکن روستایی در حال انجام است که ۵۴ هزار واحد مسکن روستایی این استان معادل ۵۴ درصد بهسازی و بازسازی شده و امسال بهسازی چهار واحد را در دستور کار داریم.
وی افزود: در مسکن شهری نیز ۵۰۰ واحد ساخت و تحویل شده و در مهرگان هزار و ۴۰ واحد در مرحله سفت کاری قرار دارد و هزار و ۸۰۰ واحد دیگر در دستور کار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار