همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت بخش تصویربرداری ام ار ای (MRI) مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی قزوین به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۰۴۶۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹ 24 May 2022

به گزارش تابناک قزوین و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، عبدالله دیدبان ظهر سه شنبه در این مراسم با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر از تکمیل بخش های درمانی بیمارستان شهید رجایی خبر داد و افزود : در کنار تجهیز بخش های درمانی در حال ساخت بخش الحاقی بیمارستان هستیم که وضعیت خدمت رسانی را بهتر خواهد کرد.

وی گفت: یکی از مشکلات بیمارستان شهید رجایی قزوین نبود مرکز تصویربرداری (MRI) برای خدمت رسانی به بیماران بود که از سال ۹۹ برای دریافت مجوز دستگاه و خریداری آن اقدام شد که مدیران گذشته از جمله دکتر طارمی ها و آقای رسولی نیز تلاش کردند و امروز شاهد تهیه آن هستیم.

دیدبان یادآورشد: تهیه این دستگاه ۴۰ میلیارد تومان هزینه داشته و تجهیزات خریداری شده از مدرن ترین و به روزترین دستگاهها با تکنولوژی بالاست که تصویربرداری از بیماران با وزن بالا را نیز انجام می دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: دستگاههای قدیمی امکان تصویر برداری از افراد با وزن سنگین را نداشت و معمولا بیماران به سایر استانها مراجعه می کردند که خوشبختانه با افتتاح این مرکز از اعزام بیماران به سایر مناطق جلوگیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: در بیمارستانهای بخش خصوصی هم برای تصویربرداری از بیماران بالای ۱۰۰ کیلو مشکل داشتیم و با راه اندازی این مرکز دغدغه بیماران حل می شود.

دیدبان اظهارداشت: در چند روز گذشته و با افتتاح آزمایشی آن بیش از ۸۰۰ بیمار از تصویربرداری استفاده کردند و از امروز نیز خدمت رسانی با این دستگاه با سرعت ادامه خواهد داشت

وی گفت: بر اساس تاکید مقام معظم رهبری همه باید تلاش کنیم تا بیماران بجز رنج بیماری دیگر هیچ دغدغه ای نداشته باشند و با تکمیل نیازهای بیمارستانی امیدواریم رضایت مردم را جلب کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی با سرعت در حال احداث است که امیدواریم در کمتر از دو سال تکمیل شود.

وی اضافه کرد: مجموعه مدیران دانشگاه و معاون توسعه و درمان نیز پیگیر تامین اعتبارات هستند که امیدواریم با تخصیص بموقع اعتبارات شاهد نوسازی این بسمارستان در قزوین باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار