مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: پدیده گرد و غبار تا ظهر فردا میهمان استان قزوین است و به تدریج به سمت کاهشی بودن می رود.
کد خبر: ۱۰۴۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲ 24 May 2022

به گزارش تابناک قزوین، یوسف شیخ الملوکی از تداوم پدیده گرد و غبار در این استان تا ظهر فردا چهارشنبه چهارم خرداد خبر داد و اظهار کرد: پدیده گرد و غباری که در استان شاهد آن هستیم از سمت غرب کشور وارد شده و استان را درگیر کرده است.

وی افزود: بر اساس آخرین خروجی نقشه ها، انتظار داریم پدیده گرد و غبار تا ظهر فردا چهارشنبه در استان حاکم باشد و از فردا بعد از ظهر با توجه به جریانات شمالی که وزش بادهای شمالی داریم، به تدریج از میزان گرد و غبار کاسته شود.

این مسئول بیان کرد: در روز پنجشنبه پنجم خرداد به دلیل جریان باد شمالی که در استان وجود خواهد داشت، اندکی کاهش دما را خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین با بیان اینکه تمام شهرهای استان درگیر پدیده گرد و غبار است، تصریح کرد: به احتمال زیاد، در شهرهای آبیک و البرز پدیده گرد و غبار بیشتر باشد.

شیخ الملوکی با اشاره به پایین بودن کیفیت هوا و کاهش دید به دلیل وجود پدیده گرد و غبار، به مردم استان قزوین توصیه کرد: در مواقع غیر ضروری از منزل خارج نشوند و در صورت داشتن بیماریهای زمینهای مراقب باشند تا با آسیب بیشتری مواجه نشوند و لازم است نکات بهداشتی را رعایت کنند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار