بسته ویژه استانی تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۴۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 03 October 2015
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.

جعفرزاده و سردار سلیمانی در یک قاب+عکس

صفحه منتسب به سردار سلیمانی در اینستاگرام عکسی مربوط به دیدار فرماندهان منتشر کرده است.

صفحه منتسب به سردار قاسم سلیمانی در آخرین پست خود عکسی از دیدار فرماندهان دوران  8 سال دفاع مقدس منتشر کرده که در این عکس سردار سلیمانی در حال روبوسی با یکی از جانبازان جنگ تحمیلی است.


جمع سرداران با سردار سلیمانی جمع شد + عکس


جمع سرداران با سردار سلیمانی جمع شد + عکس

متن پست به شرح زیر است :

همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت با حضور جمعی از فرماندهان 8سال دفاع مقدس در مسجد حضرت ولیعصر (عج) تهران برگزار شد . در این مراسم امیر دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ، سردار سرلشکر محسن رضایی  دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه ، محسن رفیق دوست وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس ، سردار مرتضی قربانی ، سردار احمد وحیدی و غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از فرماندهان ارتش و سپاه حضور داشتند .


سیدهاشمی در رشت: سرنوشت ایران خودرو و سایپا به مخابرات گره خورده است؟

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات اشاره ای به سرعت ضعیف 3G در پایتخت اشاره نکرد و نگفت که وقتی در تهرانچنین وضعی است ، چه وضعیتی می توان برای شهرستان ها تصور کرد؟!

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: از مسئولان و نمایندگان مجلس انتظار داریم مخابرات را به عنوان بخش زیربنایی ببینند تا مشکلات‌مان حل شود؛ چنانچه اگر به مخابرات توجه نشود ممکن است سرنوشتی بدتر از ایران خودرو و سایپا داشته باشد.

به گزارش انتخاب ؛ به نظر می رسد منظور وی از «سرنوشت سایپا و ایران خودرو» تشکیل کمپین علیه این خودروسازان باشد.

سیدمصطفی سیدهاشمی در مراسم افتتاح پروژه‌های شرکت مخابرات گیلان گفت: در حال حاضر هشت شهرستان گیلان مجهز به اینترنت نسل سوم (G3) هستند و دیگر شهرستان‌ها هم تا دهه فجر سالجاری به شبکه G3 متصل می‌شوند.

وی اشاره ای به سرعت ضعیف 3G در پایتخت اشاره نکرد و نگفت که وقتی در تهرانچنین وضعی است ، چه وضعیتی می توان برای شهرستان ها تصور کرد؟!

به یاد مرد باغیرت گیلانی ها سیروس قایقران

تابناک گیلان: زنده‌ياد سيروس قايقران در اول بهمن ۱۳۴۰ در محله كلوير بندر انزلي پا به عرصه هستي نهاد. سيروس از همان ابتداي كودكي به فوتبال در زمين‌هاي خاكي كلوير روي آورد و با استعداد درخشانش به عضويت تيم فوتبال منتخب آموزشگاه‌ها درآمد.

وي در ۱۶ سالگي در سال ۱۳۵۶ موفق شد به عنوان يكي از مهرهاي اصلي در تيم‌هاي نوجوانان و جوانان ملوان استعدادهاي خود را به نمايش بگذارد و با مهارت‌هاي منحصر به فردش ملوان را به رتبه قهرماني باشگاه‌هاي گيلان رساند. وي در سال‌هاي ۵۷ تا ۶۳ افتخارات زيادي را براي ملوان و گيلان به ارمغان آورد مانند دو گلي كه وارد دروازه پرسپوليس كرد يا گل زيبايي كه وارد دروازه تيم منتخب مازندران نمود.

در اين دوران وي به عنوان يك بازيكن استثنايي با ويژگي‌هاي اخلاقي عالي و منش پهلواني در ميان عموم مردم محبوب شد. وي آنقدر متواضع و افتاده بود كه همه افراد به او علاقه‌مند بودند. لبخندهاي صميمي‌اش هيچ‌گاه از لبان او دور نمي‌شد و قلبش مانند دريا پاك و بي‌آلايش بود. سيروس در سال ۱۳۶۳ به تيم‌ملي دعوت شد و در سال ۶۶ تنها فوتباليست شهرستاني بود كه شادروان دهداري بازوبند پرافتخار كاپيتاني تيم‌ملي ايران را به بازوان او بست.

در سال ۶۷ در جام ملت‌هاي آسيا در قطر، تيم‌ملي ايران با رهبري سيروس به مقام سومي دست يافت و در سال ۶۹ تيم ايران را با گل‌هاي زيبايش پس از ۲۰ سال به قهرماني در بازي‌هاي آسيايي پكن رساند.

سيروس در آن دوران نه تنها در ايران بلكه در آسيا و اروپا هم به عنوان يك بازيكن استثنايي مطرح شد و با وجود داشتن پيشنهاد از تيم‌هاي آلماني به الاتحاد قطر پيوست. سيروس در اوج شهرت هرگز مغرور نشد و اصالت خود را فراموش نكرد و بعد از مدتي بازي در قطر، مجددا به تيم اول خود ملوان پيوست و اين تيم را قهرمان جام حذفي و راهي مسابقات آسيايي كرد. سيروس در سال ۷۲ به عنوان بازيكن و سپس مربي به تيم كشاورز تهران پيوست و نتايج قابل‌توجهي به دست آورد.

وي سپس به تيم دسته دومي مسعود هرمزگان پيوست و مدتي در آنجا مشغول به مربيگري شد. در سال‌هاي ۷۶ و ۷۷ سيروس بارها تمايل خود را براي بازگشت به ملوان به عنوان بازيكن يا مربي اعلام كرد.

اما در اوايل سال ۷۷ كه وي براي تعطيلات نوروز همراه خانواده‌اش به انزلي آمده بود در بازگشت و در حالي‌كه همراه فرزند، همسر و برادر همسرش در اتومبيل رنوي خود عازم تهران بود، در حوالي امامزاده هاشم با كاميون خاور تصادف كرده كه منجر به فوت وي و فرزندش شد. روحشان شاد و قرين رحمت باد.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار