مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از بهره برداری از ۹هزار کلاس درس همزمان با هفته دولت(دوم تا هشتم شهریورماه) در نقاط مختلف کشور خبرداد.
کد خبر: ۱۰۶۲۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱ 16 August 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، میثم حاجی‌پور در آیین تکریم و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی افزود: ۱۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای بهره برداری از این کلاس‌ها هزینه شده و ۲۷۰ هزار دانش آموز از این کلاس‌ها بهره مند می شوند.
وی با یادآوری اتمام سفرهای دوره نخست ریاست جمهوری ادامه داد: در این دوره از سفرهای رییس جمهوری ۲۷۵ هزار میلیارد ریال مصوبه برای سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به همراه داشته‌ است.
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور یادآورشد: ۱۳۵ هزار میلیارد ریال منابع مالی امسال به این سازمان اختصاص یافته که خیران نیز در اختصاص این اعتبارات نقش پررنگی داشته اند.
حاجی‌پور گفت: افزایش اعتبارات سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزایش ساخت و ساز و نوسازی مدارس کشور را به همراه دارد.
وی اظهار داشت: استان مرکزی در زمینه سرانه فضاهای آموزشی در کشور از وضعیت مناسبی برخوردار است و افزایش این سرانه به میزان استاندارد آن که هشت و چهار دهم متر مربع است باید در دستور کار مسئولان استانی قرار گیرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی هم گفت: انسجام آموزش و پرورش، نوسازی مدارس و جامعه خیران مدرسه ساز این استان باید بیش از پیش افزایش یابد.
احمدرضا نوازنی افزود: افزایش انسجام این دستگاه‌ها آثار و برکات بسیاری را برای استان و آموزش و پرورش به همراه دارد.
سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز استان مرکزی هم گفت: تلاش در زمینه اتمام اتمام طرح‌های خیرساز این استان با تلاش و قدرت بیشتر در دستور کار این اداره کل قرار دارد.
جواد لنجانی افزود: افزایش همکاری هرچه بیشتر خیران مدرسه ساز استان مرکزی، آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس این استان بیش از پیش در دستور کار این اداره کل قرار دارد.
وی ادامه داد: پیمانکاران بازوان اجرایی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز استان مرکزی هستند و برای تقویت این بازوان تلاش می شود.
در این آیین از خدمات حسین محمدی قدردانی و جواد لنجانی به عنوان سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز استان مرکزی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار