سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری اراک از پیگیری های لازم برای خرید سه دستگاه خودرو ۱۸تن امداد و نجات و اطفای حریق ویژه ناوگان خودرویی این سازمان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۲۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸ 16 August 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، محسن فضلی با اعلام این خبر گفت: با توجه به این که ناوگان خودرویی سازمان آتش‌نشانی در چند سال اخیر به‌روزرسانی نشده است و عمر مشخصی دارد، نیاز به بازسازی خودروهای این سازمان محسوس بود.
وی افزود: سازمان آتش‌نشانی اراک در اواخر سال گذشته اقدام به خرید سه دستگاه خودرو ۱۸ تُن برای تجهیز به عنوان خودروهای امداد و نجات و اطفای حریق کرد که در سال جاری فراخوان مناقصه آن، برای شناسایی پیمانکار برای تجهیز اتاق، نصب پمپ و تجهیزات روی این خودروها اعلام شد که امیدواریم در ماه‌های آینده تجهیز این خودروها انجام و به ناوگان موتوری سازمان اضافه شود.
سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری اراک تاکید کرد: با به‌روز رسانی ناوگان موتوری و خودروهای آتش‌نشانی، امدادرسانی بهتری را به شهروندان و حادثه‌دیدگان در سطح شهر ارائه خواهیم داد، بنابراین امیدمی رود در سال جاری و سال آینده با کمک شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری بودجه مناسبی به این موضوع اختصاص داده شود.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۷ خودرو سبک و سنگین امداد و نجات و اطفای حریق در سازمان آتش‌نشانی شهرداری اراک وجود دارد که با اضافه شدن سه دستگاه یاد شده، این تعداد به ۳۰ خودرو افزایش خواهد یافت.
فضلی اضافه کرد: خرید خودرو نردبان آتش‌نشانی که یکی دیگر از نیازهای اصلی سازمان آتش‌نشانی اراک به شمار می‌رفت، با موافقت شورای اسلامی انجام شد و در مرحله شناسایی پیمانکار قرار گرفته است تا در سامانه متمرکز خرید دستگاه‌های دولتی بارگذاری شود و با تعیین پیمانکار و انعقاد قرارداد به مجموعه خودروهای سازمان اضافه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار