فرماندار قزوین گفت: در ایام هفته دولت ۲۹۹ پروژه در شهرستان قزوین افتتاح می‌شود که با افتتاح این طرح‌ها ۱۴۳۹ شغل جدید در شهرستان قزوین شامل ۷۶۹ شغل مستقیم و ۶۷۰ شغل غیرمستقیم ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۳۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴ 24 August 2022

عباس کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: در ایام هفته دولت 299 پروژه در شهرستان قزوین با اعتباری بالغ بر چهارهزار و 500 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد. با افتتاح 299 پروژه در هفته دولت برای 769 نفر به طور مستقیم و 670 نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

وی با تأکید بر حل مسائل مردم تصریح کرد: شعار اصلی دولت سیزدهم دولت مردمی و ایران قوی است، هدف ما در دولت سیزدهم افزایش مشارکت مردمی است، تلاش می‌شود با استفاده از ظرفیت‌های مردمی در کنار مدیران دولتی اقدامات خوبی انجام شود و بر همین اساس بسیاری از پروژه‌ها با مشارکت مردم و بخش خصوصی به نتیجه رسیده است.

کاظمی افزود: شروع دولت سیزدهم آغاز چرخه امیدواری بود و امروز بعد از یک سال مفتخریم در هفته دولت اعلام کنیم با کارهای بزرگ و استفاده از حرکت گسترده مردمی در جهت جبران کم‌کاری‌های گذشته قدم برداشته‌ایم.

فرماندار قزوین یادآور شد: در انجام پروژه‌ها در یک سال گذشته یکی از رویکردهای ما تقویت روستاها و پیگیری حل مشکلات مردم روستا بوده است، چرا که اگر روستا قوی شود شهر می‌تواند به سمت توسعه پایدار حرکت کند، بر همین اساس بسیاری از پروژه‌های محیای افتتاح در حوزه روستا تقدیم مردم عزیز خواهد شد.

کاظمی خاطرنشان کرد: پروژه بزرگ آب شرب شرق قزوین، اجرای طرح هادی در چندین روستا از جمله سوگا، سیاهپوش، گازرخان، الولک، زرآباد، تأسیس مرکز جامع سلامت مشعلدار و رشتقون،گازرسانی به چندین روستا از جمله دربند، نهران، کیا کلایه، احداث مسکن مددجویی برای اقشار کم درآمد، احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی از جمله پروژه‌های مهمی است که در هفته دولت افتتاح خواهند شد.

وی ادامه داد: ساخت مدارس ابتدایی و متوسطه، پروژه‌های کشاورزی، استخرهای معیشتی ذخیره آب، تقویت پست و خط انتقال برق، پروژه های آبخیر داری، خط انتقال و بهسازی چشمه و آب‌های کشاورزی و شُرب، بهسازی و آسفالت محورهای قزوین به بهرام آباد، آلتین‌کش به سیردان نیز از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح این هفته است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار