استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: با اتفاقات رخ داده و خدمات ارایه شده طی یک سال گذشته، منصفان باید تایید کنند دولت در مسیر وعده‌های داده شده حرکت کرده و تحقق آنها را با جدیت دنبال می‌کند.
کد خبر: ۱۰۶۴۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲ 30 August 2022

به گزارش تابناک قزوین، محمدمهدی اعلایی روز سه شنبه در رزمایش سراسری اعزام گروهای جهادی و دهمین یادواره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند استان قزوین که در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، برگزار شد،افزود: یکسال از عملکرد دولت گذشت هرچند چندماه اول آن صرف تغییر و تحولات بود ولی در این مدت دولت با تمام توان برای تحقق وعده ها تلاش کرد.

وی گفت: این تلاش ها در سطح استانی و ملی رویکرد دولت را در تحقق برنامه ها نشان می دهد که عمده ترین آن، مردمی سازی دولت و ارتباط برقرار کردن با مردم است که به معنی توجه دادن دولت و ارکان حاکمیتی به منافع مردم می باشد.

اعلایی افزود: اتفافات رقم خورده در حوزه سیاسی، امنیتی، اجتماعی، بهداشتی و اقتصادی اگر نسبت به دولت های قبل مقایسه شود بسیار بارز و ویژه بوده است.

استاندار قزوین افزود: در این دوره، انسان های مومن، متعهد، مجرب و با تعهد در مصدر امور قرار گرفته اند و با تمام توان به دنبال بهتر کردن شرایط هستند.

وی گفت: با تعاملات صورت گرفته قطعا شرایط جامعه بهتر خواهد شد و مدیران در میزهای خدمت در کنار مقام و مسوولیت خود به عنوان یک بسیجی حضور می یابند و هیچ شانی جز خدمتئگذاری به مردم برای خود قایل نیستند.

اعلایی در ادامه با بیان اینکه به شهید رجایی به عنوان یک هم استانی به دلیل سبک عملکردی و منش رفتاریش می بالیم و قطعا این مساله رسالت ما را در توجه به منش ایشان و رسالت شهدا سنگین تر می کند، افزود: استان قزوین در حوزه های مختلف نسبت به جمعیت خود شخصیت های ملی و فراملی دارد و در حوزه شهدای دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم نیز شهدای شاخصی را تقدیم کرده است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه باید از شهید رجایی الگو بگیریم،گفت: شهید رجایی از شهدای صاحب سبک است و منش و رفتار ایشان را مبنای سنجش مدیران قرار می دهند که به ساده زیستی شهید رجایی در فرمایش امامین انقلاب اشاره شده است.

استاندار قزوین با اشاره به منش و شخصیت رفتاری شهید رجایی،گفت: از شاخص های ویژه شهید رجایی و بابایی توجه ویژه به مفهوم شهدا و شهادت است و در وصیت نامه آنها توجه ویژه‌ای به جایگاه شهدا و شهیدان شده و شهید رجایی وصیت کرده ثلث اموالش به بنیاد شهید اختصاص یابد.

وی افزود: یادبود شهیدان به این معنی است که آنها ماندگار شده اند و ما باید به فکر خود باشیم و راه و مسیر را پیدا کنیم و از شهدا بخواهیم به ما نظر داشته باشند تا طراز عملکرد خود را مثبت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار