فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک گفت: در بیست و ششمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در شهرستان آبیک، امروز یک هزار بسته معیشتی به نیازمندان بخش بشاریات توزیع شد.
کد خبر: ۱۰۶۴۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶ 30 August 2022

به گزارش تابناک قزوین، سرهنگ مهدی صادق پور در مراسم بیست و ششمین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه شهرستان آبیک که ظهر امروز در شهر خاکعلی برگزار شد، اظهار کرد: پس از اعلام فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل نهضت کمک مومنانه  در زمان شیوع کرونا، این مهم در شهرستان آبیک کلید خورد که تاکنون حدود 10 میلیارد تومان به همت مردم، خیران و مسئولان برای کمک به ولی نعمتان جمع آوری شده است. 

وی با بیان اینکه بسیجیان گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و در دوران کرونا مشارکت در رزمایش کمک مومنانه از برنامه های محوری بسیج بوده است، افزود: اقدامات بسیجیان برای امیدبخشی به مردم است و سپاه پاسداران آمادگی همکاری با دولت را دارد و سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین انجام پروژه های بزرگی را در دست اقدام دارد. 

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک ادامه داد: ساخت پنج واحد مسکونی در شهر خاکعلی توسط جهادگران بسیجی آغاز شده و اصلاح و بهسازی دو جاده در شهرستان آبیک به بسیج سازندگی واگذار خواهد شد که در کمیته برنامه ریزی شهرستان اعتبار برای این امر لحاظ شده است که با اجرای این پروژه ها، و کاهش هزینه ها و حذف پیمانکار شاهد اقدامات خوب و موثری خواهیم بود. 

صادق پور اضافه کرد: تا هفته دفاع مقدس در قالب رزمایش کمک مومنانه و عاشقان ثارالله علیه السلام بیش از 3 هزار بسته معیشتی جمع آوری و در اختیار مددجویان بهزیستی،  کمیته امداد و جامعه هدف شناسایی شده پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج قرار داده می شود.

وی روند برگزاری نهضت کمک مومنانه را ادامه دار و تشکیل محلات اسلامی را در گرو حضور بسیجیان در مساجد دانست و خاطرنشان کرد: مساجد باید محل کمک به مردم باشند و مردم به کمک و مساعدت بسیج نیاز دارند و محلات اسلامی با محوریت ائمه جماعات و پایگاه های بسیج باید راه اندازی شود. 

این مسئول نظامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، شهید رجایی را ستاره درخشان استان قزوین ذکر و تصریح کرد: همه مسئولان در شعارهای خود از خدمت به مردم سخن می گویند که امیدواریم همه ساده زیستی، عدالت محوری و... شهیدان رجایی و باهنر را سرلوحه کار خود قرار دهند و با خدمت صادقانه به مردم انقلاب را به شکوفایی بالاتر برسانند. 

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک خدمات نظام و مسئولان به مردم را برگرفته از فرهنگ عاشورا ذکر کرد و افزود: انقلاب در آستانه گام دوم خود قرار دارد و اگر شاهد خدمات مسئولان و اقدامات بسیجیان در عرصه های مختلف هستیم، مرهون فرهنگ عاشوراست. 

صادق پور ادامه داد: همزمان با آغاز رزمایش سراسری اعزام گروه های جهادی امروز یک هزار بسته معیشتی در قالب نهضت کمک مومنانه در بخش بشاریات به ولی نعمتان اهدا می شود.

وی یادآور شد: از زمان آغاز نهضت کمک مومنانه به دلیل شیوه کرونا 35 هزار بسته معیشتی و... به نیازمندان اهدا شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار