رییس دانشگاه فرهنگیان استان قزوین از افزایش هفت برابری اعضای هیات علمی این دانشگاه در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: جذب هیات علمی در این دانشگاه همانند سایر دانشگاه‌های وزارت علوم از طریق سامانه جذب وزارت علوم و به صورت متمرکز صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۱۰۶۴۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲ 30 August 2022

به گزارش تابناک قزوین، حمیدرضا مشهدی روز سه شنبه در مراسم افتتاح مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه فرهنگیان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر،افزود: دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه ماموریت‌گرا است و ماموریت اصلی آن تامین نیروی انسانی برای آموزش‌ و پرورش است.

وی، رسالت اصلی دانشگاه فرهنگیان را تربیت نیروی انسانی کیفی دانست و اظهار داشت: در حال حاضر بسیاری از دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان برای تحصیل در دیگر دانشگاه‌های کشور پذیرفته شده‌اند و دانشجویان ورودی‌ به این دانشگاه از همان ابتدا شاغل هستند.

مشهدی تصریح کرد: طی ۲ سال گذشته، دانشگاه فرهنگیان قزوین جزو اولین دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارتخانه علوم، تحقیقات و فناوری بود که توانست ۲ روز پس از شیوع اولیه ویروس کرونا در کشور و تعطیلی دانشگاه‌ها کلاس‌های آموزشی خود را به‌صورت مجازی برگزار کند.

وی ادامه داد: در ایام شیوع ویروس کرونا، تولید ماسک با همت جهادی فرهنگیان آغاز شد و حتی این افراد در لحظات تحویل سال نیز با ۱۱ چرخ‌خیاطی مشغول دوخت ماسک بودند تا به مردم خدمت‌رسانی کنند.

این مسوول تاکید کرد: دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در هفت نوبت طرح جهادی خود را اجرایی کردند و پس از شناسایی پنج هزار دانش‌آموز،۱۵۰ دانشجو از قزوین برای آموزش به دانش آموزان به مناطق محروم اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در دوران شیوع کرونا که هیچ دانشگاهی نمی‌پذیرفت تزریق واکسیناسیون در آن محل برگزار شود اما دانشگاه فرهنگیان با استقبال به مرکز تزریق واکسیناسیون تبدیل شد و بیش از ۱۸۰ هزار شهروند قزوینی در دانشگاه فرهنگیان واکسن کرونا تزریق کرده‌اند.

مشهدی یاد آور شد: تاکنون ۱۱ مرحله کمک مؤمنانه توسط اساتید و کارکنان دانشگاه فرهنگیان به مناطق آسیب‌پذیر استان انجام‌شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار