کرج مرکز استان البرز در بخش درمان از فقیرترین استانهای کشور است اما مدیریت ضعیف مسئولین استان یکی از بهترین و مجهزترین بیمارستانهای استان را از چرخه خدمات رسانی به مردم بازداشته است!!
کد خبر: ۱۰۶۵۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶ 05 September 2022

بيمارستان امام خمينى (ره) مجدد به کما رفت !!

به گزارش خبرنگار تابناک البرز؛ بيمارستان امام خمينى كرج كه نزديک به يكسال از واگذارى آن به بنياد شهيد و امور ايثارگران می گذرد دوباره به حالت تعطيل درآمد و از پذيرش بيماران و خدمات رسانى به شهروندان كرج باز ماند.

بنا بر اخبار رسيده از اين بيمارستان ، رياست اين مجموعه در تجمع كاركنان حاضرشد و اعلام نمود از اين پس در اين مجموعه به هيچ عنوان پذيرش بيمار صورت نميگيريد و به پرسنل هم حقوقى داده نخواهد شد زیرا مدیریت جدید توان اداره بیمارستان را ندارد.

با گذشت ٦ سال از تعطيلى اين بيمارستان و بعد از سوء مديريت ها در واگذارى اين مجموعه درمانى ارزشمند كه منجر به خلع يد خريدار قبلى شده بود از يكسال پيش اين بيمارستان با تمام امكانات جهت راه اندازى و خدمات رسانى به شهروندان كرجى و ساكنان استان البرز به بنياد شهيد و امور ايثارگران واگذار گرديد كه متاسفانه بعد از گذشت يكسال اين بيمارستان در بهترين حالت تنها با ١٠٪؜ از ظرفيت خود فعاليت كرد كه نزديک به يك ماه است كه آن هم تعطيل گرديده است .

در مدت يكسال از مديريت جدید اين بيمارستان هيچكدام از وعده هاى اوليهء مبنى بر راه اندازى كامل ، پرداخت مطالبات پرسنل ، پرداخت مطالبات بازنشتگان اين مجموعه درمانى و ... محقق نشد تا استان البرز با وجود كمبود مراكز درمانى ، بيش از پيش اين خلاء را احساس كند .
تنها دست آورد مديريت نهاد اداره کننده بیمارستان واگذارى ٢ ماهه اين مجموعه درمانى با تمام امكانات به كارگردان فيلم اخراجى ها جهت ساخت فيلم جديد بود!

حال بايد از مسئولان و مجموعه مديريت درمانى استان البرز سوال كرد با وجود كمبود مراكز درمانى در استان چرا فكرى اساسى به حال اين مجموعه درمانى ارزشمند كه تنها مركز فوق تخصصى قلب با امكانات بسيار است، نميكنند؟؟؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار