مهران قربانی یکی از اراذل‌واوباش و اشرار ساری است که از ابتدای دهه نود اسم و رسمی برای خود پیدا کرد. او که به‌ "تنهای وحشی" ملقب است چندین‌بار با اراذل‌واوباش به نام شمال کشور درگیر شده که مهم‌ترین درگیری‌های او در سال ۹۲ مربوط به زد و خورد با اوباش دیگری بنام "کامبیز ترک" بود
کد خبر: ۱۰۶۸۸۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷ 22 September 2022

جامعه ۲۴ - لقبش تنهای وحشی است، برخی او را آقای ادب و مردانگی می‌دانند و برخی دیگر اراذل‌واوباش خطابش می‌کنند. شخصیت خاکستری که هم دست به شرارت می‌زند و هم مقابل اراذل‌واوباش دیگر می‌ایستد، همین شخصیت خاکستری او باعث شد که برخی در فضای مجازی هوادارش باشند و برخی وقتی اوباشگری او را می‌بینند و نسبت به او موضع‌گیری کرده و از او به‌عنوان یک شرور هفت‌تیرکش یاد کنند.

درگیری های تنهای وحشی در ساری
مهران قربانی یکی از اراذل‌واوباش و اشرار ساری است که از ابتدای دهه نود اسم و رسمی برای خود پیدا کرد. او که به‌ "تنهای وحشی" ملقب است چندین‌بار با اراذل‌واوباش به نام شمال کشور درگیر شده که مهم‌ترین درگیری‌های او در سال ۹۲ مربوط به زد و خورد با اوباش دیگری بنام "کامبیز ترک" بود.

مهران قربانی چندین‌ بار با این فرد که خود را یکی از اراذل‌واوباش شماره یک ساری می‌دانست درگیر شده بود، تا اینکه در آخرین درگیری وقتی این شرور به سراغ کامبیز ترکه و نوچه‌هایش می‌رود آن‌ها به سمت قربانی حمله می‌کنند، اما او با اسلحه به سمت کامبیز و نوچه‌هایش شلیک می‌کند که در جریان این درگیری چند نفر از نوچه‌هایش مجروح شده و به بیمارستان می‌روند. 

دستگیری شرور معروف
بعد از انتشار فیلم‌های این درگیری بود که مهران قربانی برای خود اسم و رسم بیشتری پیدا کند و در تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. در اواخر سال ۹۲ او دستگیر و در تمام محلاتی که در ساری شرارت کرده بود گردانده شد.

پس‌ از این اقدام او به زندان افتاد تا محاکمه شود پس‌از انجام محاکمه مهران به بیست و پنج سال حبس محکوم شد، اما بعد از مدتی که در زندان ساری بود به‌علت شرارت‌هایش به یکی از زندان‌های غرب کشور منتقل شد و به او به‌هیچ‌وجه اجازه مرخصی داده نشد.

او در زندان چندباری با سایر زندانیان درگیر شد که فیلم‌های این درگیری در فضای مجازی منتشر شد. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار