فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام؛
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: به حول و قوه الهی با انسجام و همدلی و همراهی، افرادی که ناآگانه و احیانا آگاهانه و یا اینکه در پازل دشمن قرار دارند، مقدرانه جمع خواهیم کرد، خرابکاری، شیطنت و در پازل دشمن قرار گرفتن در میان مردم فهیم و بصیر ما جایی ندارد.
کد خبر: ۱۰۶۸۸۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳ 22 September 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛سردار  جمال شاکرمی در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان ایلام به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تسلیت مناسبت های ایام صفر،اظهار داشت : هفتصد سال تاریخ ایران، تاریخی مفقوده و سردرگم است، حملات مکرر بیگانگان و جدا شدن بخش های از ایران در طول این هفتصد سال، توسط پادشاهان ظالم کشور قابل مشاهد است، تاریخ بخش هایی از ننگ آنها را به خود اختصاص داده است و این یک فراز بلند از فراز و فرودهای ایران اسلامی است که در طول سال های متمادی مورد حمله و طمع بیگانگان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، گفتمانی به عنوان انقلاب اسلامی که دایره مرکزی آن ولایت فقیه بوده، توانسته است هم در بُعد داخلی و هم در بُعد خارج، قومیت های مختلف را در کنار هم قرار داده و چشمه هایی از پیروزی را از اولین روزها تا کنون در ایران اسلامی جاری و ساری کند.

سردار شاکرمی با بیان اینکه دفاع مقدس مایه عزت و سربلندی ماست، افزود: ما تحت این نگاه و گفتمان دشمنان را سال های سال از آرمانهایش دور کردیم، دفاع مقدس تاج عزتی بر سر ما و نقطه روشنی است که روشنایی می بخشد، دفاع مقدس نسخه شفابخس ما برای عبور از مسیرهای سخت و سنگلاخی و دست یازدیدن به قله های ترقی و پیشرفت است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام ابراز کرد: دشمن وقتی پیروزی ها ما را می بیند، وقتی همدلی، فضای همراهی، صمیمیت و الفت قلوب و کتار هم قرار گرفتن ما را می بیند، وحدت مسئولان و نیروهای مسلح و مردم را می بیند، دنبال این است که شرایط جدید را به وجود بیاورد و در این روزها موضوعی پیش آمد که این من مطمئن هستم ظرف امروز و فردا این هم جمع می شود.

وی بیان کرد: به حول و قوه الهی با انسجام و همدلی و همراهی، افرادی که ناآگانه و احیانا آگاهانه و یا اینکه در پازل دشمن قرار دارند، مقدرانه جمع خواهیم کرد، خرابکاری، شیطنت و در پازل دشمن قرار گرفتن در میان مردم فهیم و بصیر ما جایی ندارد.

سردار شاکرمی خاطرنشان کرد: یک سر این جریان، ضد انقلاب است و از بیرون و در فضای مجازی و حقیقی خط می دهد تا کانون های شورشی ایجاد کنند ونوامیس ما را به خطر یباندازند، باید تبین کنیم و به این جوانان عزیزن بگوییم که اینها چه کسانی هستند و هدف آنا از این جریانات چیست./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار