مردم غیور تبریز در حمایت از امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی،با سر دادن شعار، خود را گوش به فرمان رهبری دانسته و از اقدام آشوبگران و حامیان خارجی آنان اعلام انزجار کردند.
کد خبر: ۱۰۶۹۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵ 23 September 2022

به گزارش تابناک تبریز، مصلی امام خمینی (ره) تا میدان ساعت تبریز امروز میزبان مردمی بود که با مشت‌های گره خورده، مخالفت خود با آشوبگران و فتنه گران را به نمایش گذاشته‌اند.

برخی راهپیمایی کنندگان در طول مراسم با بر تن کردن کفن و سر دادن شعارهای «مرگ بر آشوبگر، منافق مسلح اعدام باید گردد»، «بیر بئله لشگر گلیب به عشق رهبر گلیب» (این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده) و «بیزاؤلماغا حاضیروخ، خامنه‌ای سربازیوخ» (ما برای مُردن حاضریم، سرباز خامنه‌ایم) اقدام آشوبگران در تخریب و آسیب به اموال عمومی را محکوم کردند و خواستار برخورد با آشوبگران و فتنه گران شدند.

راهپیمایی‌کنندگان در این مراسم پرشکوه، امنیت و آرامش کشور را خط قرمز مردم آذربایجان دانسته ‌و خواستار اقدام جدی و موثر دولت در رفع نگرانی مردم شدند.

از نگاه مردم تخریب اموال عمومی و ایجاد ناامنی در برخی نقاط و طرح شعارهای ساختارشکنانه نسبت به مقدسات دینی و حجاب و ولایت،گناه نابخشودنی است و جریان رسانه‌ای معاند نیز می‌کوشند حقیقت را بایکوت کرده و روایت دیگری از آن را ارائه کند.

مردم ولایت مدار و انقلابی آذربایجان شرقی امروز بعد از اقامه نماز جمعه در محکومیت اقدامات ساختارشکنانه و آشوبگرانه اخیر عده ای هنجارشکن راهپیمایی کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی ضمن محکوم کردن ساختارشکنی های اخیر و اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم از دستگاه قضایی خواستار برخورد قاطع با هنجارشکنان شدند.

راهپیمایان همچنین بار دیگر با نظام جمهوری اسلامی ایران عهدی دوباره بستند و برای دفاع از خاک پاک وطن اعلام آمادگی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :