رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز اعلام کرد: همزمان با بازگشایی مدارس انجام هرگونه عملیات عمرانی، حفاری دستگاه ها در معابر شهری که منجر به افزایش ترافیک شود ممنوع است.
کد خبر: ۱۰۶۹۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸ 24 September 2022

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ حمدالله رحمتی پور اظهار داشت: طبق مصوبه شورای ترافیک  به منظور ارتقای ایمنی در امر عبور و مرور،اجرای عملیات عمرانی به جز موارد ضروری و وتردد کامیون ها در سطح معابر شهر از ۶ صبح تا ساعت ۲۱ تا ۲۰ مهرماه جاری ممنوع است.

وی اضافه کرد: نیرو های پلیس راهور البرز در سطح شهرهای استان البرز در مسیرهای منتهی به مدارس با حضور ۱۰۰درصدی کارکنان و به کارگیری امکانات،آمادگی لازم را برای تامین نظم عبور و مرور و روانسازی ترافیک را دارد .

رحمتی پور با اشاره به افزایش تردد عابرین در سطح معابر و عدم ساماندهی کامل سرویس مدارس از رانندگان خواست ضمن رانندگی با سرعت مطمئنه ، هنگام مواجهه با گذرگاه عابر پیاده توقف کامل نموده و در تقاطع ها پیش از خط ممتد ایست توقف کنند.

وی همچنین از عابران پیاده خواست در عبور و مرور از عرض خیابان، از گذرگاه های عابر پیاده، محل های خط کشی شده و پل های هوایی یا زیرگذر تردد کنند.

 وی افزود: در سال تحصیلی جدید اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان البرز به طور مستمر با حضور در مدارس، آموزش دانش آموزان و مربیان در خصوص مسائل ترافیکی را یک اولویت قرارداده  و کارشناسان برای برگزاری جلسات آموزشی اعزام خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار