دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ گفت: در روستای اقدسیه این حوزه قضایی ضمن آزادسازی 87 هکتار از ایجاد 102 ویلای غیرمجاز جلوگیری شده است.
کد خبر: ۱۰۶۹۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴ 24 September 2022

دستگاه قضایی مانع احداث ۱۰۲ ویلای غیرمجاز در چهارباغ شد

به گزارش «تابناک البرز» شاپور صفری با بیان جزئیات اجرای یک عملیات مقابله به تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی غیرمجاز در حوزه قضایی چهارباغ گفت: این عملیات حسب درخواست جهاد کشاورزی شهرستان و با دستور دادستانی در «روستای اقدسیه» بخش مرکزی چهارباغ انجام شد.
وی با اشاره به اجرای تبصره ۲ماده ۱۰ قانون مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی متذکر شد: ۸۷ هکتار از اراضی کشاورزی روستای اقدسیه در معرض تغییر کاربری غیرمجاز قرار داشت که با ورود به موقع از این اقدام غیرقانونی جلوگیری شد.
دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ با اعلام اینکه در عملیات انجام شده از ایجاد 102 ویلای غیرمجاز جلوگیری شده است بیان کرد: همچنین هشت مورد بنای در حال ساخت، ۱۶مورد استخر، 28 مورد محوطه سازی، ۱۳ مورد احداث جاده و راه، ۱۵ مورد دپوی مصالح، هفت مورد آلاچیق، ‌هفت مورد گودبرداری، سه مورد بنای تجاری اعمال قانون شد.
صفری ارزش اراضی آزادسازی شده را پنج هزار و بیست و دو میلیارد تومان عنوان و تاکید کرد: با توجه به سیاست دادگستری استان البرز، در سال جدید بر روی جلوگیری از تغییر کاربری ها در مرحله پیش از احداث بنا تمرکز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار