معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: سرانه ورزشی خوزستان باید رشد کند و جوابگوی توانمندی جوانان آن باشد.
کد خبر: ۱۰۶۹۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴ 26 September 2022

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان امروز چهارم شهریورماه با حضور در خوزستان از ورزشگاه ملاثانی و ویس، پروژه ورزشگاه شیبان، مجموعه ۱۶هکتاری اهواز و مجموعه ورزشی انقلاب حصیرآباد اهواز بازدید کرد. 

به گزارش ایسنا، بنیامین شکوه فر در حاشیه این بازدیدها، اظهارکرد: باید به ظرفیت امکانات ورزشی در این استان به صورت جدی نگاه شود و سرانه ورزشی خوزستان باید رشد کند و جوابگوی توانمندی جوانان آن باشد.

وی بیان کرد: براساس نگاه عدالت محور دولت، تلاش می کنیم هیچ استعدادی از امکانات ورزشی بی بهره نباشد. در خصوص توزیع امکانات ورزشی نیز طرح آمایش سرزمینی را برای ورزش کشور آماده کردیم. قبلا به این صورت نبود ولی با این طرح در دولت سیزدهم  و وزارت ورزش و جوانان، اولین گام مان را به سمت عدالت توزیع منابع برداشتیم. 

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدواریم با این نگاه بتوانیم به سمت افزایش و توزیع عادلانه امکانات و منابع ورزشی گام برداریم. هر جای کشور ظرفیت خاص خود را دارد که این طرح ما را موظف می کند که با نگاه ویژه به هر استان نگاه کنیم.

وی عنوان کرد: در حوزه ورزش خوزستان نیز شرایط این استان ما را موظف می‌کند با نگاه ویژه تری خوزستان را مدنظر قرار دهیم.

شکوه‌فر در ادامه گفت: طبیعتا در هرجایی که آسیب های اجتماعی بیشتری باشد وزارت ورزش و جوانان حضور قویتری دارد.  در معاونت جوانان وزارت نیز تمام تلاش ما این است که در مقوله هایی از جمله ازدواج به سمتی حرکت کنیم که جوانان برای تشکیل خانواده ترغیب شوند و شرایط لازم هم برای آن ها فراهم شود. 

برچسب ها: ورزش خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار