رییس هیات مدیره جامعه هتلداران کیش گفت: با ادامه وضعیت مناسبت ترددها هم اکنون و افزایش حضور مسافران سطح اشغال هتل های این جزیره به ۸۰ درصد رسید.
کد خبر: ۱۰۶۹۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵ 28 September 2022

مسیح الله صفا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در روزهای گذشته با بازگشت آرامش و بهبود وضعیت پروازها در فرودگاه کیش پذیرش مسافران در هتل های جزیره روند افزایشی به خود گرفته است.
وی با بیان اینکه روند افزایش پذیرش مسافران از شهریور ماه سال جاری نسبت به ماه های اول تابستان شکل گرفته است یادآور شد: این روند برای چند روز در هفته گذشته دچار اخلال شد اما اکنون شاهد اوج گیری پذیرش در این اماکن هستیم.
صفا افزود: در ابتدای هفته جاری ۶۰ درصد هتل ها اشغال شده بود طبق آخرین آمار هم اکنون سطح اشغال به ۸۰ درصد رسیده و در برخی از هتل ها نیز پذیرش مسافران تا ۹۵ درصد رسیده است.
وی گفت: با توجه به روند بهبود برقراری پروازها از نقاط مختلف کشور به مقصد کیش انتظار می رود با پایداری این روند در روزهای آتی شاهد رشد حضور مسافران در جزیره باشیم.
رییس هیات مدیره جامعه هتلداران کیش با اشاره به آمادگی برای پذیرش مسافران جام جهانی ۲۰۲۲ در این جزیره یاد آور شد: اعضای این جامعه در صورت تداوم و بهبود همکاری دستگاه های مختلف از جمله فدراسیون فوتبال، وزارت انور خارجه، وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شرکت های هواپیمایی آمادگی کاملی برای تحقق این هدف دارند.
جزیره کیش ۵۳ هتل فعال از جمله ۱۴ هتل پنج ستاره و ۱۴ هتل چهار ستاره دارد که در این مراکز امکان اقامت حدود ۲۰ هزار نفر در هر روز فراهم شده است.
این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.
جزیره کیش از جزیره های استان هرمزگان با بیش از ۹۱ کیلومتر مربع مساحت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان واقع شده و حدود ۵۰ هزار نفر در آن ساکن هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار