موعود بنیادی‌فر سرپرست اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری یک دیدار حساس از هفته هفتم را در لیگ برتر باشگاه‌های فوتبال قضاوت خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۶۹۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵ 28 September 2022

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، برای سومین‌بار در لیگ برتر امسال، موعود بنیادی‌فر یک دیدار حساس دارای پخش مستقیم را قضاوت خواهد کرد، که بازی ذوب آهن و پرسپولیس پیش از انتصاب وی به عنوان سرپرستی ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری بود.

اسامی داوران هفته هفتم لیگ برتر فوتبال اعلام شد که بر این اساس امیر عرب‌براقی و موعود بنیادی‌فر به ترتیب قضاوت دیدارهای حساس گل‌گهر با استقلال و همچنین پرسپولیس با تراکتور را برعهده دارند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس برای تداوم صدرنشینی روی در روی تراکتورهای تبریز قرار می‌گیرند و این دیدار با توجه به پیروزهای اخیر شاگردان قربان بردیف از حساسیت بالایی برخوردار است و موعود بنیادیفر را ، محمدرضا منصوری، علیرضا ایلدروم، حسین زیاری همراهی می کنند و ناظر حسن کامرانی‌فر است.

به گزارش ایرنا؛ دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر فوتبال در روزهای شنبه و یکشنبه، ۹ و ۱۰ مهرماه برگزار می‌شود.

موعود بنیادی‌فرد که ۲۳ مردادماه امسال به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری معرفی شد، در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران دیدار استقلال و پیکان را سوت زد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار