مرحله نخست سی‌وپنجمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان با قهرمانی رکابزن به پایان رسید.
کد خبر: ۱۰۶۹۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳ 29 September 2022

به گزارش تابناک تبریز، سی‌وپنجمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران-آذربایجان امروز (پنجشنبه) به صورت رسمی آغاز شد و رکابزنان در مرحله نخست مسیر ۱۵۳.۸ کیلومتری تبریز به ارومیه را رکاب زدند.

در این مرحله، ۸۲ دوچرخه‌سوار در قالب ۱۱ تیم حضور داشتند که در نهایت «ماچاند گیانی» از تیم تارتلتو ایزورکس بلژیک توانست به عنوان نفر اول از خط پایان عبور کرده و فاتح این مرحله شود.

«محمد نورایمان» از تیم ترنگانوی مالزی و «چاوچیان پیراپول» از تیم تی سی سی تایلند نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

کسب عناوین برتر توسط رکابزنان خارجی و ناکامی نمایندگان کشورمان نکته قابل توجه مرحله آغازین بود. ضمن اینکه پیراهن‌های طلایی و کوهستان این مرحله نیز به ترتیب به نفرات اول و دوم رسید.

مرحله دوم این تور فردا (جمعه) از تبریز تا جلفا به مسافت ۱۴۸.۳ کیلومتر برگزار خواهد شد و ماچاند گیانی، رکابزن بلژیکی با کسب مقام قهرمانی در مرحله اول پیراهن طلایی را برتن خواهد کرد.

شایان ذکر است که دوره سی‌وپنجم تور دوچرخه‌سواری نیمه‌حرفه‌ای ایران-آذربایجان با شرکت ۱۱ تیم داخلی و خارجی در ۵ مرحله به میزبانی استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار