در جاده پر تردد اک به تاکستان، چند خودرو با یکدیگر برخورد کردند که بر اثر آن دو نفر راهی بیمارستان شدند.
کد خبر: ۱۰۷۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹ 19 October 2022

به گزارش تابناک قزوین، جاده اک به تاکستان علاوه بر اینکه در مسیر ارتباطی تاکداران قرار دارد، محل عبور برخورد چند خودرو در سانحه رانندگی تاکستانمردم شهرهایی، چون بوئین زهرا، اسفرورین وشال به تاکستان است.

اهالی می‌گویند: جاده نه روشنایی دارد و نه خط کشی استاندارد.

دو سال قبل با ورود رئیس کل دادگستری سابق، جاده اک به تاکستان بهسازی شده بود.

درخواست مردم راه سیستم روشنایی بود که هنوز انجام نشده است.

طاهرخانی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تاکستان در گفتگو با بخش خبری ۲۰ گفت: محور اک به تاکستان ۷ کیلومتر است که در سال‌های گذشته به دلیل افزایش نرخ تصادفات، سال گذشته با همکاری پلیس راه و راهداری، سرعت و سبقت غیرمجاز، افزایش ترافیک و وجود تعداد قابل ملاحظه‌ای راه بین مزارع، عامل اصلی تصادف در این محور پرتردد است.

طاهرخانی خاطرنشان کرد: سال گذشته مجموعه اقداماتی بر اساس تکالیف شورای ترافیک به راهداری ابلاغ شد و باید این محور سریعتر تعریض شده و با جداکننده میانی از هم جدا شوند و سپس روشنایی محور نصب شود.

وی افزود: عمده تصادفات در پل اک انجام می‌شود و روشنایی جزو ملزومات ایمنی راه نیست و باید مشخص شود که علت عمده تصادف مربوط به نبود روشنایی است یا سبقت غیرمجاز.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تاکستان تصریح کرد: بر اساس اعلام پلیس راه، عمده تصادفات در محور اک به تاکستان در روز و به دلیل سرعت و سبقت غیرمجاز اتفاق می‌افتد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار