کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: از بعدازظهر فردا تا روز جمعه شاهد بارش برف و باران خواهیم بود که بارش‌ها در مناطق سردسیر و کوهستانی به صورت برف خواهد بود و احتمال مه و پدیده کولاک در این مناطق پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۵۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴ 03 January 2023

مهدی آخوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان گفت: براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی از امروز تا ظهر فردا جوی نسبتا پایدار پیش رو داریم.

کارشناس هواشناسی استان قزوین ادامه داد: باتوجه به سکون جو و ماندگاری توده هوای سرد احتمال انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در پاره‌ای از مناطق بوژه مناطق پرتردد و صنعتی وجود دارد.

وی عنوان کرد: از بعدازظهر فردا تا روز جمعه با گذر امواج حاصل از یک سامانه بارشی، بارش برف و باران داریم که غالبا به صورت برف خواهد بود.

آخوندی ادامه داد: باتوجه به بارش‌ها، هشدار سطح زرد هواشناسی صادر شده و احتمال لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید افقی وجود دارد و به افراد توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و درصورت حضور در مناطق سردسیر و کوهستانی تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی عنوان کرد: بامداد امروز کمترین میزان دما با منفی 8 درجه در آوج و بیشترین میزان دما هم ظهر دیروز با 11 درجه در رازمیان به ثبت رسید، دمای هوای قزوین هم بین منفی 6 و 9 درجه در نوسان بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار