رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: احکام تعلیقی و ارفاقات قانونی برای متهمان کم تقصیر در حوادث اخیر به صورت مراقبتی خواهد بود و برنامه‌های مختلف آموزشی برای این افراد با مشارکت برخی دستگاه‌ها و نهادها پیش بینی شده، تا همانگونه که دشمن با فضاسازی این افراد را فریب داد؛ در راستای آگاه سازی آن‌ها نیز اقداماتی صورت گیرد.
کد خبر: ۱۰۹۰۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳ 31 January 2023

به گزارش تابناک قزوین، علی شعبانی در نشست با مسئولان عالی قضایی کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: با تدبیر استان و با برگزاری نشست‌های مختلف با همکاران قضایی در بحث متهمین کم تقصیر اغتشاشات که غالباً فریب خورده و تحت تاثیر سلبریتی‌ها قرار گرفتند؛ احکام تعلیقی صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: مدیریت و نظارت بر فضای مجازی از باب پیشگیری از وقوع جرم و احیاء حقوق عامه بسیار حائز اهمیت است، زیرا دشمن همچنان در این فضا آتش افروزی می‌کند و باید در این خصوص تصمیمات کلان اتخاذ شود.

وی خاطرنشان کرد: ردّ پای فضای مجازی در بسیاری از پرونده‌های قضایی و جرائم مختلف کاملاً محسوس است و قطعاً نظارت و کنترل بر این فضا در کاهش ورودی پرونده‌های قضایی نیز بسیار موثر خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار