مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان خواستار رفع نواقص احتمالی در محورهای هرمزگان با نزدیک شدن به فصل بارش‌ها شد و بر اجرای عملیات لایروبی خورها و رودخانه‌های بندرعباس تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰ 22 October 2015
 به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی، فرشید دستوان در نشست در کارگروه تخصصی حمل و نقل، شریان‌های حیاتی، بلایای جوی و طوفان که در اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان برگزار شد با تاکید بر شناسایی تمام نقاط حادثه‌خیز، افزود: در حال حاضر نگرانی‌هایی در مورد لایروبی رودخانه‌های واقع در شرق و غرب شهر بندرعباس وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر نسبت به لایروبی آن اقدام کرد.
 
وی افزود: مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی با بررسی‌هایی که در این خصوص انجام داده است، لایروبی این خورها را ضروری می‌داند.
 
این مسئول ادامه داد، در حال حاضر این خورها از املاح و مواد خاکی پر شده و دبی لازم برای خروج سیلاب‌های احتمالی را ندارد و امکان سیلابی شدن و خروج آب از آن و در نتیجه آبگرفتگی فرودگاه و میدان سایت و انسداد مسیرهای ارتباطی شهر با دیگر نقاط استان وجود دارد که امیدواریم نواقص احتمالی هر چه سریع‌تر انجام شود.
 
در این نشست همچنین مجید‌زاده فرمانده پلیس راه هرمزگان، پورفخری مدیرکل راه‌آهن هرمزگان، طباطبایی رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، شرفی مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی و ایران‌نژاد دبیر کارگروه مطالبی پیرامون موضوع مطرح کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار