علیرغم گذشت بیش از دو سال از استقرار دولت اعتدال و وعده هایی که برای بهبود معیشت مردم داده شده بود و همواره همه قول ها به مذاکرات و توافقات هسته ای ربط داده می شدند، اما متاسفانه کلید دولت در قفل معیشت مردم نچرخیده است.
کد خبر: ۱۱۸۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴ 27 October 2015
به گزارش تابناک از قزوین؛ کاملا مشخص است که در وضعیت اینچنینی اقبال مردم به کاندیداهای اصولگرا به مراتب بیشتر از اصلاح طلبان و اعتدالیون خواهد بود، لذا یکی از استراتژی های اصلاح طلبان ایجاد اختلاف و شکاف در میان اصولگرایان به منظور راهیابی گزینه های مورد نظر خود به مجلس و در واقع مجلس وکیل الدوله ها می باشد.

اما اصولگرایان سطح کشور و همچنین استان قزوین با درک شرایط حساس موجود بیشتر از همیشه به دنبال وحدت و انسجام و ارائه لیست واحد انتخاباتی می باشند. جامعه روحانیت مبارز تهران و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به عنوان دو تشکل محوری اصولگرایان و حضرات آیات یزدی، موحدی کرمانی و مصباح یزدی به عنوان سه پدر معنوی اصولگرایان با برگزاری چندین جلسه و هم اندیشی زمینه های اصلی تحقق این وحدت را فراهم نموده اند.

حجت الاسلام تقوی در راستای ایجاد وحدت اصولگرایان تاکنون به بیشتر استان ها سفر نموده و با چهره های شاخص اصولگرایان نشست هایی برگزار نموده اند. احزاب ریشه دار جریان اصولگرایی با برگزاری جلسات مشترک به نتایج خوبی دست یافته اند.

در استان قزوین نیز همدلی و وحدت و یکپارچگی در میان اصولگرایان، هیچگاه تا این حد وجود نداشته و دل ها تا این حد به هم نزدیک نبوده است.علیرغم همه تلاش ها و زحماتی که اصلاح طلبان برای ایجاد شکاف و اختلاف در میان اصولگرایان متحمل می شوند، اما انشاالله بزودی خبرهای خوشی از وحدت اصولگرایان و اجتماع بزرگ وحدت بخش آنان به گوش خواهد رسید و عزیزان اصلاح طلب در استان قزوین نیز مثل سایر نقاط کشور نا امید خواهند شد.
احمد خورگامی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار