معاون عمرانی فرماندار تنکابن گفت: بارها برای پل معلم‌کوه از استان تقاضای اعتبار کردیم ولی تأمین اعتبار برای زیرسازی این پل محقق نشد.
کد خبر: ۱۲۳۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲ 03 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، خسرو کشاورز شب گذشته در بیمارستان، هنگام عیادت از مصدومان حادثه پل معلم‎کوه بخش نشتا شهرستان تنکابن، اظهار کرد: بارها برای پل معلم کوه از استان تقاضای اعتبار کردیم ولی تأمین اعتبار برای زیر سازی این پل محقق نشد.

وی در ادامه افزود: این اواخر نیز تقاضای ۲۰۰ میلیون تومانی خود را برای اداره کل راه و شهرسازی استان ارسال کردیم اما همچنان اعتباری تخصیص داده نشده است و همیشه ابراز می‌کنند که پول نداریم؟!

معاون عمرانی فرماندار تنکابن خاطرنشان کرد: امروز صبح نیز فکسی مبنی بر اعلام شرایط بحرانی و خطرناک برای زیرسازی این پل ارسال کردم اما نتیجه‌ای نداشت و جز این‌که از ادوات و ماشین‌الات اداره راه و شهرسازی تنکابن برای جلوگیری از تخریب بیشتر استفاده کنیم، راهی نداشتیم.

کشاورز اضافه کرد: پل معلم‌کوه به‌دلیل نداشتن شمع کوبی مناسب و ساخته‌شدن در سطح بیشترین آسیب‌پذیری را داشت.

وی ادامه داد: گود بودن مسیر منتهی به پایه‌های پل، سیلابی شدن شدید رودخانه، نداشتن شمع کوبی و همچنین کمبود اعتبار برای بازسازی پایه‌ها از جمله دلایلی است که باعث فرو ریختن این پل شد.

معاون عمرانی فرماندار تنکابن بیان کرد: این حادثه برای پل قدیمی چشمه‌کیله نیز زنگ خطری است که سال‌ها قبل به‌صدا در آمده است.

کشاورز افزود: بسیاری از پل‌های قدیمی باید بازسازی و درصورت امکان، پل جدید بافناوری روز جایگزین آنها شود.

وی در پایان گفت: در این حادثه تلفات جانی نداشتیم ولی همین مصدومیت‌ها نیز ما را آزرده خاطر کرده است.

بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار