مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد:
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: 5 نمایشگاه بین المللی تخصصی و بین المللی در حوزه های صنعتی، معدنی و فلزات، سنگ های تزئینی، ماشین الات راه سازی و صنایع وابسته در مشهد از 19 آبان ماه برگزار می شود.
کد خبر: ۱۲۶۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳ 09 November 2015
محمد جواد حمید با اشاره به  جزئیات برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت و چهار نمایشگاه تخصصی در حوزه های معدن، فلزات، ماشین آلات راهسازی و سنگ های تزئینی در نمایشگاه بین المللی مشهد اظهار کرد: در نهمین نمایشگاه فلزات، فولاد، متالورژی، قالبسازی، آهنگری و ریخته گری و نهمین نمایشگاه معدن، زمین شناسی و صنایع وابسته، یازدهمین نمایشگاه سنگ های تزیینی و نما و یازدهمین نمایشگاه ماشین آلات، راهسازی و عمران، ریلی و جاده ای، 50 شرکت داخلی حضور یافته اند.

وی با اشاره به اینکه در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مشهد 100 شرکت داخلی و نمایندگی های خارجی جانمایی شده اند تصریح کرد: در این نمایشگاه شرکت های حاضر از استان های تهران، آذربایجان شرقی و غربی، فارس، البرز، اصفهان، خراسان شمالی و رضوی، یزد، کرمان و نمایندگی های خارجی از کشورهای  تایلند، چین، آلمان، ترکیه و هند حضوریافته اند.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد افزود: در چهار نمایشگاه تخصصی دیگر، شرکت های حاضر از استانهای تهران، خراسان، اصفهان، مرکزی، فارس، آذربایجان شرقی و غربی، یزد در سالن های مفاخر جانمایی شده اند.

حمید با اشاره به زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این دوره اظهار داشت: در نمایشگاه صنعت زمینه فعالیت مشارکت کنندگان، ماشین آلات و قطعات صنعتی، ابزارآلات دستی، برقی و صنعتی، اتوماسیون صنعتی است و چهار نمایشگاه دیگر در زمینه فولاد، متالورژی، ریخته گری، صنایع وابسته و معدن، ماشین آلات راهسازی، ریلی، جاده ای و صنایع وابسته متخصص و فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه ها از 19 آبان ماه به مدت 4 روز در محل نمایشگاه بین المللی مشهد  فعالیت خواهند کرد، گفت: هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت در فضایی به مساحت 10 هزار متر و چهار نمایشگاه دیگر در فضایی به مساحت 4 هزار متر مربع در سالن های مفاخر شامل، بهار، ابوسعید، انوری و مولوی و همچنین سالن فردوسی جانمایی و مستقر شده اند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری نمایشگاه های ایران، هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت، نهمین نمایشگاه فلزات، فولاد، متالورژی، قالبسازی، آهنگری و ریخته گری و نهمین نمایشگاه معدن، زمین شناسی و صنایع وابسته، یازدهمین نمایشگاه سنگ های تزیینی و نما و یازدهمین نمایشگاه ماشین آلات، راهسازی و عمران، ریلی و جاده ای با حضور 15 شرکت داخلی و نمایندگی های خارجی در فضایی به مساحت 14 هزار مترمربع در سالن های مفاخر و فردوسی از 19 تا 22 آبان ماه از ساعت 16 الی 22 آماده استقبال علاقمندان، مهندسان و صاحبان صنایع و فعالان مرتبط نمایشگاهی خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار