مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد از آمادگی دستگاه های اجرایی این استان برای مقابله با سیلاب های احتمالی و حوادث غیرمترقبه خبر داد.
کد خبر: ۱۲۷۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳ 11 November 2015

به گزارش تابناک یزد،محمد حسین امامی در جمع مدیران اجرایی شهرستان مهریز افزود: بر اساس برنامه ریزی بعمل آمده تمامی مناطق و شهرستانهای یزد برای مقابله با حوادث فصل زمستان در آمادگی هستند .

وی ادامه داد: برای مقابله با حوادث احتمالی جلسات مرتبط در استان و شهرستانها با حضور مسئولان مربوطه تشکیل و تمهیدات لازم بنحو شایسته اندیشیده شده است.
این مسئول همچنین در مورد آمادگی دستگاههای اجرایی مهریز گفت : طبق گزارش مدیریت بحران این شهرستان در مهریز مسیلهای رودخانه ها نیاز به بازسازی و پاکسازی دارند که امیدواریم شهرداری و دستگاههای اجرایی این کار را در زمان باقی مانده انجام دهند.
فرماندار مهریز نیز در این جلسه پاکسازی سریع مسیر رود خانه های شهرستان توسط شرکت آب منطقه ای با مشارکت و همکاری شرکت تعاونی وحدت دهیاران و دهیاریها ، اداره راه و شهرسازی و شهرداری را خواستار شد .
سید محمد رستگاری بررسی نقاط ضعف و قوت شهرستان و دستگاههای اجرایی در مقابله با خسارات احتمالی بر اثر آب گرفتگی و طغیان احتمالی رودخانه های این شهرستان را خواستار شد.
فرماندار شهرستان مهریز از شهرداری خواست تا با انجام کار ستادی نقاط آبگیر شهری را شناسایی و اقدامات لازم را جهت رفع مشکلات احتمالی عملیاتی کند .
رستگاری گفت: نباید وقت وقوع یک حادثه یا بحران به فکر کم و کاستها بود باید از هم اکنون باید کارهای ستادی برای کمک و امداد رسانی به تمام شهرستان و حتی شهرستانهای اطراف انجام و مهریز آمادگی100درصدی مواجه با سیلابهای احتمالی داشته باشیم.
فرماندار مهریز ادامه داد: تقسیم وظایف در مواجه با بحران معنا ندارد و باید همه دستگاه ها ضمن انجام وظایف تعریف شده سازمانی خود را مکلف به خدمت رسانی به مردم در شرایط بحران احتمالی بدانند .
شهرستان مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار