دبیر هیات کاراته قزوین گفت: رقابت های کاراته قهرمانی جوانان و امیدهای استان با درخشش تیم های قزوینی به پایان رسید.
کد خبر: ۱۲۹۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶ 15 November 2015
مسابقات کاراته قهرمانی جوانان و امید استان با درخشش ورزشکاران قزوینی پایان یافت
حمیدرضا داوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم قزوین در بخش جوانان این رقابت ها موفق به کسب 5 طلا، دو نقره و یک برنز شد و به عنوان قهرمانی دست یافت.

وی اضافه کرد: تیم های کاراته بیدستان با 3 نقره و 3 برنز و تاکستان، الوند و فارسجین هرکدام با یک برنز به ترتیب عناوین دوم و سوم مشترک این رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

این مسوول ورزشی گفت: امیر حسین اسماعیلی، سید محمد امین طباطبایی زاده، محمدرضا ملک محمدی،رئوف دست افکن و مرتضی طاهرخانی همگی از قزوین به ترتیب در اوزان 55-، 61-، 68-، 76- و 76+ کیلوگرم بخش جوانان این رقابت ها موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

دبیر هیات کاراته قزوین گفت: بهروز اولادی، سید محمد امین طباطبایی و مرتضی کرمی به ترتیب به عنوان مربی، بازیکن و داور برتر بخش جوانان این مسابقات انتخاب شدند.

وی اضافه کرد: در رده امید این رقابت ها نیز تیم قزوین با کسب 3 طلا، 3 نقره و یک برنز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های بیدستان با یک طلا و دو برنز و الوند با یک طلا و یک برنز به ترتیب دوم و سوم شدند.

این مسوول ورزشی گفت: محمد حسین قاسمی از بیدستان، ایوب ایوب نژاد از قزوین، مهدی سازنده از تاکستان، رضا خلج و مهدی جلوخانی هر دو از قزوین و مهدی مقدم زرآبادی از الوند به ترتیب در اوزان 55-، 60-،67-، 75-، 84- و 84+ کیلوگرم این رقابت ها موفق به کسب عنوان قهرمانی امیدهای کاراته استان شدند.

وی اضافه کرد: در این رده از مسابقات نیز علی قاسمی، مهدی سازنده و عباس جنابی به عنوان مربی، بازیکن و داور برتر شناخته شدند.

داوری یادآور شد: نفرات برتر این رقابت ها برای حضور در مسابقات کشوری به عضویت تیم کاراته جوانان و امیدهای قزوین درخواهند آمد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار