امیررضا میرزایی و علی اصغر آسیابری دارندگان نشان برنز مسابقات جهانی کاراته اندونزی پس از بازگشت از این رقابت ها به زادگاه خود مورد استقبال جمعی از مسوولان ورزش استان و شهرستان البرز قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۳۰۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸ 17 November 2015
به گزارش ایرنا، در مراسم استقبال از این ورزشکاران که بعدازظهر امروز سه شنبه در شهر الوند برگزار شد، با اهدای گردن آویز گل از این دو ملی پوش کاراته استقبال به عمل آمد.

در این مراسم، عباس علایی مقدم معاون ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان، حمیدرضا داوری دبیر هیات کاراته استان و حسین باجیوند رییس اداره ورزش و جوانان قزوین، جمعی از مربیان و پیشکسوتان کاراته، خانواده ورزشکاران ملی پوش و جمعی از ورزش دوستان الوندی حضور داشتند.

رییس اداره ورزش و جوانان قزوین در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: میرزایی و آسیابری با کسب نشان برنز مسابقات جهانی افتخار بزرگی را برای ورزش استان قزوین و شهرستان البرز بدست آوردند.

حسین باجیوند از کاراته به عنوان یکی از رشته های فعال و پویا ورزشی در شهرستان البرز نام برد و افزود: در این رشته از قهرمانان و ملی پوشان بزرگی برخوردار هستیم که عناوین و افتخارات زیادی را برای ورزش استان و شهرستان البرز کسب کرده اند.

این مسوول ورزشی اظهار امیدواری کرد با توجه و حمایت های هیات کاراته قزوین، ورزشکاران البرزی در این رشته بتوانند به مسیر رشد و پیشرفت خود به منظور افتخارآفرینی برای ورزش کشور و استان ادامه دهند.

مسابقات جهانی کاراته نوجوانان، جوانان و امید (زیر 21) سال کاراته جهان هفته جاری به میزبانی اندونزی در جاکارتا برگزار شد، میرزایی و آسیابری دو ملی پوش استان در این رقابت ها بودند که هر دو موفق به کسب نشان و رفتن بروی سکو شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار