مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قزوین:
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین، از مشارکت این جمعیت در طرح تجمیع پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰ 24 November 2015
حمید ره‌انجام در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در استان قزوین برای تجمیع خدمات دستگاه‌های امدادی در جاده‌ها برنامه‌ریزی شده است که جمعیت هلال‌احمر نیز در آن مشارکت می‌کند.

وی افزود: علاوه بر این جمعیت٬ مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی٬ پلیس راه٬ امداد خودرو و راه و شهرسازی نیز در پایگاه‌های مشترک به ارائه خدمات به مردم و مسافران در محورهای مواصلاتی می‌پردازند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین ادامه داد: تاکنون خدمات این دستگاه‌ها در یک پایگاه امداد و نجات جاده‌ای واقع در قره‌باغ تجمیع شده و در حال خدمات‌رسانی به مردم است.

ره‌انجام تصریح کرد: همچنین تجمیع خدمات پنج دستگاه امدادی یاد شده در اتوبان قزوین- رشت نیز در دست اقدام قرار دارد که در آینده تکمیل می‌شود.

وی عنوان کرد: تجمیع خدمات تمام دستگاه‌های امدادی در نقاط مشخص سبب نزدیکی٬ تعامل و هماهنگی بین آن‌ها می‌شود و می‌تواند در روند خدمت‌رسانی بهتر به مردم و مسافران در جاده‌ها مؤثر واقع شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قزوین بیان کرد: با توجه به اینکه بخش زیادی از حوادث و سوانح در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی رخ می‌دهد٬ وجود پایگاه‌های امداد و نجات در آن از اهمیت فراوانی برخوردار است و تجمیع آن نیز می‌تواند در کاهش حوادث و تلفات ناشی از آن تأثیر بگذارد.

ره‌انجام خاطرنشان کرد: از آنجا که برودت هوا و فصل سرما فرارسیده و احتمال وقوع حادثه در ایام سرد سال بیشتر است٬ باید برنامه خاصی برای مقابله با آن تدارک دیده شود.

وی اضافه کرد: در این برنامه‌ها باید تمام موارد و وضعیت نقاط حادثه‌خیز بررسی و لحاظ شود تا میزان تلفات و حادثه‌دیدگان تا حد امکان کاهش یابد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قزوین اظهار امیدواری کرد؛ راه‌اندازی و گسترش پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای به ویژه در استانی نظیر قزوین با ویژگی‌های خاص جغرافیایی و آب و هوایی٬ بتواند به حفظ سلامت مردم منجر شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار