کد خبر: ۱۴۷۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷ 19 December 2015

وزنامه وطن امروز که در دو روز گذشته ، بسته شدن پرونده PMD ایران در شورای حکام را در یادداشتی به قلم مهدی محمدی از اعضای حاضر در تیم پیشین مذاکرات هسته ای یک شکست و فاجعه آمیز خوانده بود ، این بار در یادداشت سرمقاله اش به عادل فردوسی پور گیر داده که چرا برای شب یلدا ، عادل فردوسی پور با محمد جواد ظریف مصاحبه کرده است. این البته در کنار تیتر اصلی دیگری است که تحریریه روزنامه از سر دلسوزی برای سرافراز ، رئیس صدا و سیما نوشته اند. آنها بر وزن نام عادل و با گرته برداری از آنچه محمد مایلی کهن به کار برده بود و عادل را کروشی پور می خواند ، به عادل لقب «سیاسی پور داده اند» . این روزنامه به شدت انتقاد کرده که چرا برنامه 90 با وزیر امور خارجه مصاحبه کرده است. یادداشتی که در آن فردوسی پور به این دلیل مورد مواخذه قرار گرفته که چرا بدبختی را در شب یلدا به خانه های مردم می برد. قیمت نفت زیر 30 دلار است ، آجیل گران است، وعده های دولت عملی نشده و اساسا چرا کشور این همه مشکلات دارد. اینکه آفتابه لگن 7 دست است و شام و ناهار هیچی . بعد آقای ظریف به برنامه 90 می رود تا از فوتبال حرف بزند. پس عادل فردوسی پور که به زعم نویسنده ، آقای سیاسی پور است دارد بدبختی را به خانه های ملت می برد و شب یلدای شان را خراب می کند.
البته تحریریه این روزنامه هم در نامه ای به سرافراز از سر دلسوزی از این نوشته اند که عادل فردوسی پور با انجام مصاحبه با ظریف سعی در ترویج افکار لیبرالیستی در تلویزیون دارد و می خواهد از او تصویری مثل مصدق ساخته شود. اینکه فردوسی پور پیشتر چهره هایی چون اصغر فرهادی را ترویج کرده است. آنها در این نامه از سر دلسوزی از رئیس رسانه ملی خواستند تا با درایتی بیشتر مانع از پخش مصاحبه فردوسی پور با ظریف شود.
این اولین بار نیست که فردوسی پور هدف انتقاد این روزنامه قرار می گیرد. وطن امروز ، پیشتر در روزهایی که محمد آخوندی ، رئیس پیشین روابط عمومی سازمان تربیت بدنی محمد علی آبادی ، مدیریت مسئولی اش را بر عهده داشت هم چندین بار به مجری 90 تاخت و یکبار در ماجرای انتشار خبر سرقت از خانه این مجری ، دعوای شان بالا گرفت و فردوسی پور علیه شان مصاحبه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار