مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات قزوین:
مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان قزوین گفت: در آستانه انتخابات ۱۰ پایگاه جدید خبری در استان قزوین راه اندازی شد.
کد خبر: ۱۴۸۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸ 20 December 2015
به گزارش خبرنگار مهر، نصرت الله علیرضایی عصر شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که در سالن باقرالعلوم مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: در آستانه برگزاری انتخابات ۱۰ پایگاه خبری جدید راه ان دازی شده که در کنار سایر رسانه های مکتوب و مجازی فعالیت خود را آغاز کرده است.

علیرضایی تصریح کرد: تاکنون ۲۰ جلسه ستاد انتخابات در استان برگزار شده که تمام اخبار آن منعکس شد و ۲۰۰ مطلب انتخاباتی هم در سایت استانداری منتشر شده است.

وی بیان کرد: ۱۵ درصد اخبار استاندتاری قزوین در ماههای اخیر مربوط به انتخابات است و در یک ماهه اخیر میزان بازدید از سایت استانداری هم سه برابر شده و روزانه به شش هزار نفر هم افزایش یافته است.



علیرضایی اظهارداشت: این استقبال مسئولیت ما را دو چندان می کند وامیدواریم با همکاری رسانه های گروهی استان بتوانیم به
خوبی اطلاع رسانی کرده و مردم را در جریان فعالیت ها قرار دهیم.

وی بیان کرد: باید با کمک همه مسئولان و رسانه ها زمینه رقابتی سالم و قانونمند را فراهم کنیم تا انتخاباتی باشکوه برگزار شود.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان قزوین گفت: از رسانه ها انتظار داریم به شایعات و به شنیده ها توجه نکرده و آمار رسمی را ستاد انتخابات استان دریافت کنند.

مرادی: سامانه جامع اطلاعاتی در استان قزوین راه اندازی شده است

در ادامه فرامرز مرادی دبیر ستاد انتخابات استان قزوین گفت: با راه اندازی سامانه جامع اطلاعاتی در استان قزوین با ثبت مشخصات همه رای دهندگان از رای تکراری جلوگیری خواهد شد.



وی افزود: با راه اندازی سامانه جامع اطلاعاتی در سراسر کشور از جمله استان قزوین زمینه جلوگیری از انداختن آراء تکراری فراهم شد.

مرادی تصریح کرد: با این سامانه که کد ملی و مشخصات کامل رای دهندگان ثبت می شود از تخلف احتمالی در این بخش جلوگیری می شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار