رئیس شورای اسلامی شهرستان میناب گفت: بر اساس گفته‌های مسئولان ذیربط، نجات مسکن مهر میناب از خطر سیلاب، نیازمند ۱۲ میلیارد تومان اعتبار است.
کد خبر: ۱۵۶۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳ 02 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، رضا بهرامی در گفت‌وگو با تسنیم، پروژه مسکن مهر رضوان میناب را به عنوان بزرگترین پروژه مسکونی در این شهرستان دانست و اظهارداشت: این پروژه در قالب طرح مسکن مهر بالغ بر یک هزار و 47 نفر از شهروندان مینابی را صاحب خانه می‌کند.
 
وی در ادامه بیان داشت: شهرک‌سازی در شهرستان میناب در مسیری صورت گرفته که در گذشته، مسیر آب بوده است.
 
رئیس شورای شهرسان میناب همچنین افزود: در چند سالی اخیر، به دلیل خشکسالی و کاهش بارش‌های جوی، مسیر آب خشک شد، بنا براین موقعیت را غنیمت دانسته و اقدام به شهرک‌سازی کردند.
 
بهرامی گفت: به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی سیلاب به منازل احداث شده در مسیر آب، ضرورت داشت تا کانال آب احداث شود، ولی تا کنون هیچ اقدامی در این راستا صورت نگرفته‌است.
 
وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید طبق نقشه و با احداث کانال آب و هچنین هدایت سیلاب‌های احتمالی، مسکن مهر شهرستان میناب را نجات دهند تصریح‌کرد: در غیر این صورت، آب به درون شهرک سرازیر شده و مشکلاتی را برای ساکنین به وجود می‌آورد.
 
رئیس شورای شهرستان میناب اذعان‌داشت: به گفته مسئولان ذیربط، احداث کانال آب و نجات مسکن مهر این شهرستان، نیازمند اعتبار 12 میلیاردی است که حمایت و همکاری مسئولان را می‌طلبد.
 
بهرامی با اشاره به ضرورت تهیه نقشه پهنه بندی سیل در شهرستان میناب گفت: با توجه به تغییر شرایط، نقشه‌های قدیمی، آسیب‌ها و مشکلاتی را متوجه منازل مسکونی و بخش کشاورزی کرده که متاسفانه در حال حاضر هیچ‌گونه اقدامی در خصوص ترسیم و تهیه نقشه پهنه بندی سیل صورت نگرفته‌است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود، در خصوص فعالیت شهرک‌های صنعتی در شهرستان میناب تصریح کرد: در این شهرستان، جز 3 الی 4 واحد شهرک‌های صنعتی، بقیه غیر فعالند.
 
بهرامی با اشاره به روند کند فعالیت شهرک‌های صنعتی در شهرستان میناب گفت: این شهرک‌ها کم‌کم فعالیت خود را شروع کرده و در حال حاضر از وضعیت قبلی خارج شده و اقدامات لازم در خصوص فعالیت واحدها از سر گرفته است.
 
رئیس شورای شهرستان میناب در پایان به راه‌اندازی بندر میناب اشاره‌داشت و تصریح‌کرد: در صورت وصول اعتبارات تخصیص یافته، عملیات اجرایی این بندر آغاز می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار