دبیر ستاد انتخابات قزوین:
دبیر ستاد انتخابات قزوین گفت: 887 هزار و 164 نفر از جمعیت استان واجد شرایط رأی دادن هستند.
کد خبر: ۱۸۵۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵ 22 February 2016

به گزارش تابناک از قزوین، فرامرز مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در قزوین اظهار کرد: در آستانه برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه جاری یک‌هزار و یک شعبه و صندوق أخذ رأی در استان قزوین در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به آمار رأی اولی‌ها و واجدین الشرایط رأی در استان قزوین افزود: در حال حاضر آمار دقیقی برای رأی اولی‌های استان از سوی مرکز آمار و سازمان ثبت احوال اعلام نشده، اما تعداد افراد واجد الشرایط رأی در استان 887 هزار و 164 نفر است.

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین لیست نهایی تعداد نامزدهای انتخابی مجلس شورای اسلامی را 74 نفر اعلام کرد و افزود: در آخرین تأیید لیست نهایی کاندیداهای انتخاباتی 83 نفر تأیید شدند، اما تاکنون این تعداد به دلیل انصراف برخی از داوطلبان به 74 نفر رسیده است.

مرادی تصریح کرد: دواطلبانی که تخلف داشتند به مراجع قضایی معرفی و تذکراتی به آنان داده شده است، البته اکنون نیز رصد روند تبلیغات نامزدهای انتخاباتی صورت گرفته و با تخلفات برخورد می‌شود.

وی با اشاره به مقدمات انتخابات هفتم اسفندماه جاری خاطرنشان کرد: به طور کلی می‌توان گفت مقدمات کار برای برگزاری این دوره از انتخابات فراهم شده و دوره‌های آموزشی نیروها و بازرسانی که برای استقرار در محل‌های أخذ رأی تعیین شده‌اند نیز برپا شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین با بیان اینکه عوامل اجرایی صندوق نیز در استان از سوی فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها مشخص شده‌اند، یادآور شد: با توجه به اینکه برای هر یک از شعبات أخذ رأی یک نفر بازرس ثابت تعیین شده، سربازرس و بازرسان سیاری نیز در نظر گرفته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار