مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: نیروهای این مرکز طی روز گذشته 80 مأموریت‌ امدادی و فوریت‌ پزشکی برای نجات جان شهروندان این استان انجام داده‌اند.
کد خبر: ۱۹۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳ 01 March 2016
به گزارش تابناک از قزوین، پیمان نامدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با ارائه گزارشی از اقدامات و مأموریت‌های نیروهای مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین طی روز گذشته، اظهار کرد: نیروهای این مرکز طی روز گذشته 80 مأموریت‌ امدادی و فوریت‌ پزشکی برای نجات جان شهروندان این استان انجام داده‌اند.

وی با تشریح خدمات ارائه شده عنوان کرد: این مأموریت‌های در دو بخش حوادث غیرتصادفی و تصادفی در سطح استان قزوین ارائه شده است.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین تشریح کرد:‌ در حوزه حوادث غیرتصادفی 58 مأموریت و در حوزه امداد به مجروحان تصادفات در سطح این استان، 22 مأموریت انجام گرفته است.

نامدار عنوان کرد: در حوادث غیرتصادفی به 6 بیمار قلبی، دو نفر بیمار تنفسی، هفت مورد مصدومان سقوط، دو نفر مصدوم در حوزه مسمومیت و سایر موارد فوریت پزشکی به 38 نفر خدمات امدادی ارائه شده است.

وی ادامه داد: در حوادث غیرتصادفی 28 نفر به مراکز درمانی اعزام و 27 نفر دیگر مصدومان در محل مورد مداوا قرار گرفتند.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین تصریح کرد: در حوادث تصادفات درون شهری و برون شهری نیز به 23 نفر خدماتی ارائه شده که در این زمینه 20 نفر به مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان قزوین انتقال یافته و سه نفر نیز در محل درمان شدند.

برچسب ها: تابناک ، قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار