امام جمعه شهر قزوين:
گروه اجتماعی: نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان اینکه ساده لوحي است كه باور كنيم آمريكايي‌ها به قول و قرار خود پايبند هستند، گفت: امریکایی ها در جریان انتخابات نیز از ابزارهای خود برای نفوذ در انتخابات ایران استفاده کردند.
کد خبر: ۱۹۲۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹ 04 March 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین که در مسجدالنبی(ص) قزوین برگزار شد، با بیان اینکه منتخبین مجلس دیگر نماینده یک حزب خاص نیستند، اظهار کرد: این منتخبین نماینده همه مردم و حوزه انتخابیه هستند و باید سیاسی کاری را کنار بگذارند.

 وی با تقدير و تاز حضور حداكثري مردم هميشه در صحنه ايران اسلامي در صحنه انتخابات بیان كرد: مردم مسلمان و انقلابي ايران با همت خود ضمن حمايت از رهبر معظم انقلاب حضوري مؤثر در صحنه انتخابات داشتند و حماسه ديگري آفريدند.
 
نماينده ولي فقيه در استان قزوين افزود: در مجموع انتخابات هفتم اسفند ماه 94 با اجراي فرمان رهبري به بهترين شكل ممكن انجام شد و نتيجه آن مصلحت مملكت و نظام بود.

وي با اشاره به مقاصد پليد آمريكا،‌ انگليس و استكبار جهاني خاطرنشان كرد: اين ساده لوحي است كه باور كنيم آمريكايي‌ها به قول و قرار خود پايبند هستند؛‌ آن‌ها به بهانه برجام، تمام تلاش خود را در جريان انتخابات به كار گرفتند تا ضمن نفوذ،‌ دست نشانده‌هاي خود را بر سر كار بياورند.

امام جمعه شهر قزوين در ادامه درخصوص پيروزان انتخابات گفت: در جريان انتخابات نه تنها كانديدايي كه بيشترين رأي را آورده‌اند بلكه همه آن كانديدايي كه با شركت در رأي گيري تنور انتخابات را گرم نگه داشتند پيروز انتخابات هستند.

وي اظهار كرد: هيئت اجرايي كه پاسدار آراء مردم بودند و البته همه مسمانان انقلابي كه در صفوف ايستادند و براي رضاي خدا، مصلحت مردم و نظام در انتخابات مشاركت كردند پيروز واقعي هستند.

عابديني افزود: انتخابات باشكوه 7 اسفند ماه صحنه شكست استكبار جهاني، دنباله رو آن‌ها و همه‌ي كساني بود كه هدفي غير از رضاي خداي متعال دارند.
 
نماينده ولي فقيه درخصوص وظايف كانديداي منتخب مردم گفت: كانديدايي كه موفق شده است آراي مردم را جلب كند و به عنوان نماينده راهي مجلس شوراي اسلامي شود؛‌ ديگر نماينده يك گروه و يا جناح سياسي يا شهر و روستاي خاصي نيست بلكه نماينده همه مردم است و بايد براي خدمت به همه مردم تلاش كند.
 حجت الاسلام والمسلمين عابديني از خدمت به مردم را به عنوان توفيقي از جانب پروردگار ياد كرد و افزود: همه منتخبان مردم بايد ضمن انتقاد از دولت و صد البته همدلي و مشورت با قوه مجريه در راستاي حل مشكلات جامعه گام بردارند.

وي خاطرنشان كرد: نمايندگان مجلس بايد ضمن دوري جستن از مجادلات جناح‌هاي سياسي و چاره انديشي براي بهتر شدن وضعيت معشيت مردم،‌ زمينه سازي‌هاي مناسبي براي حل معضلاتي مانند اشتغال و ‌ازدواج جوانان انجام دهند.

امام جمعه شهر قزوين در خصوص لزوم مشاركت و همكاري مردم با كميته امداد گفت: خيران بهتر است براي كمك به مستمندان به كميته امداد امام خميني (ره)  مراجعه كنند چراكه اين سازمان تمام تلاش خود را به كار مي‌گيرد تا با شناسايي افراد كم بضاعت و بي‌بضاعت با در نظر گرفتن عدالت به آن‌ها ياري برساند.

عابديني ضمن اشاره به بزرگداشت سيد جمال الدين اسدآبادي در خصوص تفاوت وي با امام خميني (ره) گفت: سيدجمال الدين اسدآبادي مرد بزرگي بود اما فكر مي كرد براي اصلاح مملكت بايد سران آن را اصلاح كرد؛‌ كه البته بعد از تلاش بي‌نتيجه اش براي  اصلاح پادشاه وقت، خود نيز به اشتباهش پي برد؛ در صورتي كه امام به درستي مي‌دانست كه اين مردم هستند كه مي‌توانند بساط ظلم را برچينند.

حجت الاسلام والمسلمين عابديني در ادامه ضمن تسليت درگذشت هنرمند متعهد فرج الله سلحشور اظهار كرد: سلحشور هنر را در مساجد آموخت و به كاري كه انجام مي‌داد اعتقاد داشت؛‌ وي در طول زندگي هنري خود تمام تلاش خود را به كار گرفت تا هنر را در خدمت قرآن كريم درآورد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار