اله‌بداشتی:
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین از برنامه ریزی مدون این سازمان برای آغاز سال 95 خبر داد.
کد خبر: ۱۹۴۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲ 08 March 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حمیدرضا اله بداشتی، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین، با بیان اینکه حرکت بسیج سازندگی و جهادگران این سازمان در سال جدید با قدرتی بیشتر صورت خواهد گرفت، گفت: استمرار این روند نیازمند همراهی مسئولین است.

وی با بیان اینکه ابتدایی ترین کار این سازمان در آغاز سال جاری حمایت از قشر محروم و مستضعف است، بیان کرد: توزيع بسته هاي حمايتي در راستاي تكريم از نيازمندان در مناطق محروم استان توسط این سازمان آغاز شده و تا روزهای آغازین سال جدید ادامه خواهد  داشت.

اله‌بداشتی افزود: بسته هاي حمايتي با مشاركت دستگاه هاي اجرايي و خيرين استان قزوين تدارك و تهيه شده است و با همت جهادگران اردوهاي جهادي در مناطق محروم و خانواده هاي نيازمند از جمله بيماران خاص توزيع مي شود.

وی همچنین از اعزام 5 گروه جهادی به مناطق محروم استان در نوروز 95 خبر داد و گفت: 5 گروه جهادی در سطح استان برای ارائه خدمات فرهنگی، عمرانی، اقتصاد مقاومتی و پزشکی به مناطق محروم اعزام خواهند شد.

این مسئول با بیان اینکه 4 گروه از دانشجویان استان از 2 فروردین به مناطق محروم اعزام می شوند، اظهار کرد: این اردوکه با حضور بیش از 150 دانشجو در رشته های مختلف برگزار خواهد شد تا 12 فروردین ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان عنوان کرد: این چهارگروه به مناطق روستایی الموت غربی اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: این گروه ها در تلاش هستند تا در مدت حضور خود در مناطق محروم در حوزه های فرهنگی، پزشکی، اقتصاد مقاومتی و عمرانی به مردم این منطقه خدمات ارائه کنند.

اله‌‍بداشتی همچنین از اعزام یک گروه جهادی در منطقه آبیک خبر داد و گفت: این تیم 10 نفره برای ارائه خدمات عمرانی به روستای بهجت آباد آبیک اعزام خواهند شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین در پایان با اشاره به اینکه اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم در ایام نوروز در سالهای قبل نیز مرسوم بوده است، گفت: شور و اشتیاق جهادگران و دانشجویان برای حضور در مناطق محروم حتی در ایام نوروز وصف نشدنی است و امیدواریم این شور در آحاد جامعه نیز تسری پیدا کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار