رییس اداره راه و شهرسازی پارس آباد مغان گفت: در آستانه آغاز سفرهای نوروزی برنامه های راهداری این شهرستان برای ایمن سازی هر چه بیشتر محورهای مواصلاتی اجرا می شود.
کد خبر: ۱۹۵۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۹ 08 March 2016

علی نادری روز سه شنبه در بازدید از راه های ارتباطی این شهرستان به لکه گیری در محور سه راه سربند ، قره آغاج اشاره کرد و افزود: این محور پرتردد ترین جاده شهرستان پارس آباد است.
او اظهار کرد: علاوه بر نصب و تعمیر گاردریل ها و تابلوهای راهنمایی و اخطاری و سایر علایم جاده ای هشدار دهنده عملیات لکه گیری آن به طول 65 کیلومتر اجرا شد.
نادری همچنین از فعال کردن گشت های راهداری در این شهرستان خبر داد و گفت: گشت های راهداری به صورت مستمر در سطح جاده های اصلی و فرعی پارس آباد حضور دارند و هرگونه کمبودهای احتمالی را رصد می کنند.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی اردبیل ، رییس اداره راه و شهرسازی بیله سوار نیز از انجام عملیات ویژه راهداری برای ایمن سازی تردد وسایط نقلیه در ایام نوروز خبر داد.
ضیا فکری به لایروبی دهانه پل ها در راههای ارتباطی این شهرستان اشاره کرد و گفت: با هدف پیشگیری از خسارات سیلاب های احتمالی حاصل از بارش های بهاری و افزایش ایمنی جاده ها گروههای راهداری این اداره با بکار گیری ماشین آلات سنگین نسبت به لایروبی دهانه پل های موجود در جاده های اصلی اقدام کردند.
او با بیان اینکه شهرستان بیله سوار بیش از 300 روستا و قشلاق و بیش از 210 کیلومتر راه روستایی آسفالته دارد افزود: گشت های راهداری این اداره به صورت مستمر درحال بازدید و شناسایی مسیرهای آسیب دیده هستند.
شهرستان های پارس آباد و بیله سوار در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار