ناظر عالی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور گفت: قزوین استان پیشتاز در خدمت رسانی به گردشگران نوروزی کشور است.
کد خبر: ۲۰۳۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴ 29 March 2016
به گزارش تابناک از قزوین، بازرس و ناظر عالی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور با حضور در دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین واقع در مجموعه دولتخانه صفوی، از نزدیک در جریان برنامه‌ها و فعالیت‌های این مرکز و نحوه ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی قرار گرفت.

گرامی، ناظر عالی ستاد مرکزی با اشاره به ظرفیت‌های غنی تاریخی – فرهنگی شهر قزوین در جذب گردشگر گفت: قزوین به لحاظ داشتن قابلیت‌های تاریخی - فرهنگی و جلوه‌های مردم شناسی، شهر فوق العاده‌ غنی است و گردشگران در سفر به این شهر تحت تاثیر فرهنگ و تمدن کهن و آداب و رسوم اصیل و مهمان نوازی مردمان آن قرار می‌گیرند.

وی افزود : جاذبه‌های گردشگری قزوین بیش از حد تصور است و قطعا گردشگران پس از انتخاب این شهر به عنوان مقصد گردشگری و بازدید از نقاط مختلف آن، ارزیابی و نگاه متفاوتی نسبت به این شهر تاریخی خواهند داشت.

گرامی با اشاره به موقعیت جغرافیایی و اقلیمی استان قزوین تصریح کرد: استان قزوین دارای راه‌های دسترسی و مسیرهای ارتباطی بسیار مناسب است و به دلیل نزدیکی به پایتخت و شمال کشور، گردشگران به راحتی می‌توانند به قزوین سفر کرده و از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این استان بازدید نمایند.

بازرس و ناظر عالی ستاد مرکزی کشور، عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و ابراز داشت: خوشبختانه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین به عنوان دبیر اجرایی ستاد نوروزی در نحوه ارائه خدمات و جلب رضایت مسافران و گردشگران در کشور پیشتاز بوده و روند مشارکت و همراهی دستگاه‌های میان‌بخشی و فرابخشی استان قزوین در اجرای برنامه‌های نوروزی بسیار مطلوب ارزیابی شده و نظم و انضباط لازم در عملکرد دستگاه‌ها کاملا مشهود است.

گرامی یادآور شد: امیدواریم در نوروز امسال جایگاه واقعی شهر قزوین در کشور معرفی و سطح ارائه خدمات به مسافران و علاقمندان تاریخ و فرهنگ کشور بیش از پیش ارتقاء یابد.

شایان ذکر است: بازرس و ناظر عالی ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور به همراه معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان قزوین با حضور در مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی و واحدهای اقامتی سطح استان، نحوه ارائه خدمات در این اماکن دیدن کرد وی در پایان از دبیرخانه مرکزی ستاد اجرایی خدمات سفر استان، نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی و عکسخانه، نمایشگاه دوربین‌های سفری و... واقع در مجموعه دولتخانه صفوی بازدید کرد.

برچسب ها: قزوین ، گردشگری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار